سیاست غلط برخی از وزیران مانع تحقق اقتصاد مقاومتی/ ترامپ از درک سیاسی برخوردار نیست

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در جلسه درس اخلاقی و سیاسی در حسینیه شهدای گمنام سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه انسان باید با تلاش به برکات معنوی دست پیدا کند، اظهار کرد: یکی از برکات معنوی، نماز اول وقت، حضور در مراسم ائمه و زیارت قبور امامان است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندی به دنیا ضررهای جبران ناپذیری دارد، خاطرنشان کرد: اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان، اختلاس در بیمه، اغتششات اخیر و مزدوری برای کشورهای استکباری از نتایج دنیاپرستی است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: منفی باوی و ندیدن آثار مثبت جمهوری اسلامی از ویژگی های افراد سیاه نما و به دور از انصاف است.

جلالی با بیان اینکه البته نقص‌هایی در کشور وجود دارد، گفت: اگر کسی متوجه تهدید و خطرات در نظام شد باید به فکر برطرف کردن آن باشد نه اینکه با تخریب و بزرگ کردن مشکلات زمینه را برای دخالت دشنمان فراهم کند.

وی سوادآموزی را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست، افزود: به برکت انقلاب اسلامی سطح سواد در کشور افزایش پیدا کرده است و این در حالی است که بالای ۴ میلیون دانشجو در کشور و فقط ۲۰۰ نفر بیسواد در شهرستان فریدونکنار وجود دارد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه ایران در زمان شاه، ایران فقط یک کشور مصرف کننده بود، ادامه داد: بعد از انقلاب کشور ایران از صادرکنندگان بسیاری از کالاها شد اما دوباره در سال های اخیر و با سیاست‌های غلط برخی از وزرا کالاهای ضعیف به کشور وارد و این امر مانع تحقق اقتصادمقاومتی می‌شود.

جلالی یادآور شد: خودکفایی در زمینه های نظامی، پزشکی و نانو از جمله پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب از پیشرفت ایران جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: در حالی که ایران به سوی پیشرفت در حال حرکت است اما دنیای غرب با سنگ‌اندازی در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت‌ها است.

امام جمعه فریدونکنار افزود: بلوکه کردن اموال ایران، تحریم‌های پی در پی و دروغگویی محض در قضیه برجام از جمله مواردی است که موجب جلوگیری از پیشرفت و بروز مشکلات در کشور می‌شود.

جلالی با بیان اینکه در تمام دوره‌های دولت ضعف و قوت وجود داشته است، خاطرنشان کرد: خواسته‌ها و مطالبات باید به صورت منطقی مطرح شود نه اینکه هر اعتراضی منجر به اغتشاش شود.

وی تصریح کرد: این انقلاب به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود بلکه پشت این انقلاب مردم و رهبری مقتدر ایستاده‌اند.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا با یک توئیت قصد افزایش تنش در کشور را داشت که این نشان دهنده نفهمی ترامپ و عدم برخورداری درک سیاسی است.

جلالی یادآور شد: جلسه سازمان ملل برای بررسی وضعیت داخلی ایران نه بزرگ به آمریکا و همپیمانانش بوده است و این اعتراضات صلح بین‌الملل را به خطر نیانداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا