معاون وزیر نیرو خبر داد:

بهره‌برداری از دو پروژه مخزن آبی آستانه‌سرا و ازباران فریدونکنار تا هفته دولت سال آینده

معاون وزیر نیرو در سفر به فریدونکنار از بهره‌برداری دو پروژه مخزن آبی شهر آستانه‌سرا و روستای ازباران تا هفته دولت سال آینده خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، عملیات اجرایی احداث مخزن هزار مترمکعبی آب شرب شهر آستانه‌سرا و روستاهای ازباران، مهلبان و بنه‌کنار شهرستان فریدونکنار با حضور معاون وزیر نیرو، نماینده مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

یزدان رضایی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو در حاشیه آئین کلنگ‌زنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: تکمیل آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران با رسیدن به فریدونکنار یکی از مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو است که شاهد پیشرفت خوبی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد جبه‌های جدیدی در پروژه باز خواهد شد و بنابر زمان‌بندی که داریم به‌زودی این پروژه بهره‌برداری می‌شود.

معاون وزیر نیرو تصریح کرد: همچنین کلنگ پروژه مخزن هزار مترمکعبی روستای ازباران به زمین زده شد و تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب روستایی در دستور کار قرار دارد که به محض تامین زمین این پروژه نیز عملیاتی می‌شود.

رضایی یادآورشد: با تلاش مسئولان منطقه و مردم آستانه‌سرا، پروژه مخزن هزار مترمکعبی در این شهر نیز کلنگ‌زنی شد که تاثیر زیادی در پایداری و ارتقا کیفی و کمی آب منطقه دارد.

وی با اعلام زمان بهره‌برداری این دو پروژه گفت: با قراری که گذاشته شد این دو پروژه در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون وزیر نیرو در پاسخ به سوالی مبنی بر سیاست این وزراتخانه برای کاهش قطعی برق در سال آینده، یادآورشد: دولت سیزدهم در شرایط ناترازی شدید برق کار خود را آغاز کرد اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته از همان ابتدای دولت کارهای بسیار خوبی انجام گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: علاوه بر توسعه تاسیسات، مصوبات اجرایی خوبی برای کاهش قطع برق به تصویب رسید و همچنین با پیگیری که در دولت سیزدهم انجام گرفت فاینانس تامین مالی خارجی پروزه های انتقال برق مازندران که مدتی متوقف بود اجرایی شد.

وی تاکید کرد: همکاری و مشارکت مردم می تواند تابستان سال آینده را برای همه یک تابستان بهتر و پایدارتر رقم بزند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا