بازار پرندگان فریدونکنار باید تا پایان سال جمع‌آوری شود

به گزارش بصیرنیوز، حمیدبخشی شهردار فریدونکنار در گفتگو با بصیرنیوز اظهار کرد: به زودی عملیات تغییر در نورآرایی شهری و رنگ‌آمیزی دیوارهای شهری آغاز می‌شود که لازم است رسانه‌های محلی و شهروندان برای ساماندهی و زیباسازی شهر به شهرداری کمک کنند.

وی با اشاره به جمع‌آوری بازار پرندگان خاطرنشان کرد: فروشندگان بازار پرندگان باید تا پایان سال نسبت به جمع‌آوری بازار غیررسمی پرندگان اقدام قانونی انجام دهند و نسبت به استقرار رسمی خود جاره‌اندیشی کرده و همکاری لازم را به‌عمل آورند.

شهردار فریدونکنار درخصوص آزادسازی زمین خیابان ۲۴ متری، گفت: آخرین قطعه از زمین خیابان ۲۴ متری دوم که منتهی به شهر سرخرود است با پیگیری شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر مراحل تملک و آزادسازی انجام شد و از محل اعتبارات دولتی مبلغ ۵ میلیارد ریال برای زیرسازی آن تا پایان سال هزینه می‌شود که اقدام عملی آن شروع شده و در سال ۹۷ آسفالت آن تکمیل می‌شود.

بخشی افزود: توافق‌های اولیه درخصوص بازگشایی خیابان ۲۴ متری در کنار بندر به عمل آمده و به زودی با پیگیری نماینده مردم فریدونکنار در مجلس و همچنین ریاست شورای اسلامی شهر این اقدام عملی شده و شهر دارای دو خیابان اصلی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ارتباط با ساحل و توسعه گردشگری، در حال تهیه دو پروژه همزمان هستیم، تصریح کرد: یک پروژه در راستای شناسایی صدور خط دائمی دریا و تهیه مستندات حقی و حقوقی برای واگذاری اراضی مستحدثه به شهرداری و دیگری تهیه طرح جامع ساماندهی ساحل و گردشگری ساحلی شهر فریدونکنار که در نوع خود بی‌نظیر بوده و دارای ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری است.

این مسئول اظهار کرد: در اصلاحیه بودجه سال ۹۶ و نیز بودجه سال ۹۷ جمعا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه خیابان شهید بهشتی اختصاص پیدا کرده که امید است تا پایان تابستان ۹۷ به اتمام برسد.

بخشی خاطرنشان کرد: پروژه ممیزی املاک شهری عقد قرارداد شده و تا پایان سال ۹۷ شهر فریدونکنار دارای ممیزی بوده و قابلیت استقرار نرم‌افزار جامع شهرسازی و نوسازی در راستای ارتقای سیستم اتوماسیون شهری را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا