«عشقولانس» رتبه دوم جدول فروش را گرفت

به گزارش بصیرنیوز،فروش فیلم‌های سینمایی با رشد در هفته جاری مواجه شد و فیلم‌های کمدی صدرنشینان جدول فروش هستند. فیلم سینمایی «عشقولانس» با اقبال مواجه شد و در هفته دوم نمایش در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفت.

فیلم سینمایی «آینه بغل» با فروش هفتگی ۱ میلیارد و ۷۹۲ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان در رتبه اول جدول قرار دارد و نسبت به هفته گذشته با رشد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان مواجه شد. در کل فروش فیلم به رقم ۱۳ میلیارد و ۸۵۹ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان رسید.

«عشقولانس» رتبه دوم جدول فروش را گرفت

فیلم سینمایی «عشقولانس» در هفته دوم نمایش در رتبه دوم جدول جای گرفت این فیلم در فروش هفتگی به رقم ۳۰۴ میلیون و ۱۲۴ هزار تومان بود و در کل فروش فیلم به عدد ۵۷۵ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «دختر عمو و پسرعمو» در هفته چهارم نمایش به فروش ۲۶۱ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان رسید و فروش کل فیلم به عدد ۹۶۴ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان دست یافت.

فیلم سینمایی «پل خواب» در هفته دوم اکران به فروش ۱۹۴ میلیون و ۲۶ هزار تومان رسید و فروش کل فیلم به رقم ۳۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان دست یافت.

فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در هفته اول نمایش به فروش ۱۷۰ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان رسید و در کل فروش فیلم به رقم ۱۹۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان دست یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا