مردم نقش تعیین کننده در جمهوری اسلامی دارند/قدرت و صلابت ملت ایران، پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: انقلاب ایران همراه شده با دو عنصر جمهوریت و اسلامیت که نقش اصلی را در راهبری انقلاب داشته است.

وی با اشاره به اینکه اسلامیت انقلاب در اصل ولایت فقیه تبلور پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: حرکت عظیم مردم ایران با تکیه بر ولایت فقیه شکل گرفته، به پیروزی رسیده و همچنان این مسیر توسط مردم ایران در حال ادامه است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اهمیت جمهوریت در انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: حضور مردم ایران در قبل از انقلاب، شکل گیری و پس از انقلاب برای دفاع از ارزش‌های ملی و مذهبی ادامه داشته و امیدواریم تا تشکیل حکومت جهانی این حضور ادامه دار باشد.

جعفری یادآور شد: امام خمینی(ره) انقلاب را به گونه‌ای طراحی کرده است که مردم نقش نخست و تعیین کننده را دارند و از ابتدا تاکنون که فصل شکوفایی آن است با حضور در تمامی صحنه‌ها توانستند از پیچ‌های خطرناک عبور کنند.

وی ادامه داد: مردم کشور ایران با فهم صحیح، درک درستی از نقش اثرگذار خود دارند و با بصیرت مثال‌زدنی این راه را ادامه می‌دهند تا تمدن بزرگ اسلامی تشکیل شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن را قدرت و صلابت ملت ایران در برابر زورگویان دانست و اظهار کرد: معاندین و مخالفان حمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ملت ایران آرمان‌های امام و شهدا را با هدایت مقام معظم رهبری ادامه می‌دهد و دشمنان این انقلاب سیلی محکمی با حضور مردم خواهند خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا