نتایج دیدارهای دوستانه ملی؛

تساوی ایتالیا و اسپانیا و شکست سوئد

بصیر، در ادامه رقابت های دوستانه قبل از یورو ۲۰۱۶ که در فرانسه برگزار خواهد شد، تیم های ملی در اروپا با برگزاری دیدارهای دوستانه سعی در بالا بردن میزان آمادگی خود داشتند. در یکی از دیدارهای حساس که تکرار فینال دوره قبل یورو بود دو تیم ایتالیا و اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید ولی در نیمه دوم لورنزو اینسینیه ابتدا لاجوردی پوشان را پیش انداخت ولی آرتیز آدوریز مهاجم بیلبائو که به تازگی به تیم ملی اسپانیا دعوت شده است گلزنی کرد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیه که به عنوان بهترین تیم سوم دوره مقدماتی یورو ۲۰۱۶ راهی مسابقات در فرانسه شده است، در دیداری دوستانه با نتیجه ۲ بر یک سوئد را شکست داد. در دقیقه ۳۲ بود که جنک توسون مهاجم بشیکتاش دروازه تیم میهمان را باز کرد. در نیمه سوئد این گل را پاسخ داد و آندریاس گرانکویست دروازه ترکیه را باز کرد. با این حال همکاری سلجوق اینان با توسون باعث شد تا این بازیکن گل دوم خود را هم به ثمر برساند تا این دیدار با برتری ۲ بریک ترکیه به پایان برسد.

ایسلند شگفتی ساز انتخابی یورو ۲۰۱۶ در خانه دانمارک ناکام ماند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

همچنین اسکاتلند نیز با تک گل اینین از سد جمهوری چک گذشت.

تمامی این دیدارها با یک دقیقه سکوت پیش از سوت آغاز مسابقه به دلیل درگذشت یوهان کرایف آغاز شد.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا