وضعیت معیشتی مردم نسبت به ابتدای انقلاب بهتر است/ عدم صداقت برخی مسئولان ریشه آسیب‌های اجتماعی

به گزارش بصیرنیوز، نشست صمیمانه شورای برنامه‌ریزی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فریدونکنار با ولی‌الله نانواکناری برگزار شد.

ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: نوکری، نوکران ائمه‌اطهار برای ما افتخار و تاج پادشاهی است و اعتقاد بنده این است زمانی سعادت دنیا و آخرت ما تضمین می‌شود که دست در دامن معصومین داشته باشیم.

وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای اعضای شورای برنامه‌ریزی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فریدونکنار خاطرنشان کرد: فریدونکنار از گذشته در میان افکار عمومی به عنوان قم مازندران معروف بود و مردم این شهر در مبارزات قبل از انقلاب علیه دستگاه شاهنشاهی جلو بودند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر افزود: در ابتدای انقلاب با آنکه استان مازندران در زمینه دفاع مقدس پیش رو و به عنوان لشگر ویژه شناخته می‌شد اما باز مردم فریدونکنار نیز در این لشگر به عنوان نیروهای ویژه شناخته می‌شدند و امروز هم این مردم در زمینه‌های مختلف پیش رو و مقدم هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با اشاره به تظاهرات اخیر مردم گفت: هر چند با تمام ناملایمتی‌هایی که در بخش اقتصاد وجود دارد اما وضع معیشتی مردم نسبت به ابتدای انقلاب بسیار بهتر است و مسئله مهم امروز جامعه هجمه‌های فرهنگی است.

نانواکناری در پایان عدم صداقت برخی مسئولین را ریشه آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه دانست و گفت: مطالبه ملی مردم حق است اما متاسفانه با هجمه‌های فرهنگی این مطالبات به باطل کشیده شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا