تهدید علنی اوباما

اختلاف بر سر ایران بالا گرفت

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، روزنامه واشنگتن تایمز طی مطلبی به قلم تحلیلگر خود نوشت: اختلاف عمیق اوباما با لابی صهیونیستی بالا گرفته و اوباما به شدت جلوی اقدامات لابی های صهیونیستی علیه ایران ایستاده است.

واشنگتن تایمز نوشت: از سخنان اخیر جی کارنی سخنگوی کاخ سفید نیز کاملا مشخص بود که تا چه حد چالش لابی صهیونیستی دوستان قدیمی اوباما برای اوباما جدی شده است و جی کارنی در سخنانی به لایحه ها و برنامه های مجلس سنا اشاره کرد که می خواهند برخلاف تلاش های دولت اوباما، تحریم های اقتصادی علیه ایران را افزایش دهند که جی کارنی به طور واضح گفت در صورتی که چنین لایحه ای در مجلس سنا به تصویب برسد، رئیس جمهور آن ها را وتو خواهد کرد و این نشان می دهد که اختلافات سیاسی در بین مقامات بر سر ایران بالا گرفته است.

به هر حال دولت اوباما به طور علنی به مجلس سنا هشدار داده است که آماده وتو کردن هرگونه اقدام لابی صهیونیستی علیه ایران است.

این تهدید علنی دولت باراک اوباما در حالیست که نظر سنجی هایی که در زمان انجام توافقات با ایران انجام شد نشان میداد، مردم آمریکا واقعا از جنگ های آمریکا خسته شده اند و آنها نیز خواهان توافقات و دیپلماسی با ایران بر سر برنامه هسته ای ایران هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا