برنامه محوری فعالیت‌های استاندار مازندران

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، کمال علیپور  بعدازظهر امروز در  جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه وزرا و استاندار وظیفه دارند به نمایندگان مجلس پاسخ دهند، افزود: مازندران برای توسعه نیازمند برنامه است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه استاندار مازندران در روز اول به ارائه برنامه‌کاری خود در یک ماه آینده خبر داده بود، افزود: در طول مدت فعالیت استاندار مازندران شاهد برنامه‌ای از طرف وی برای مدیریت استان مازندران نبوده‌ایم.

وی به جلسه استاندار مازندران با نمایندگان مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: استاندار مازندران در آن جلسه برنامه خاصی در دست نداشت و اجرای برنامه پنجم توسعه را محور فعالیت‌های خود اعلام کرده بود که خواستار برنامه‌ریزی وی برای تدوین برنامه پنجم ویژه برای توسعه استان شدم.

علیپور با تاکید بر اینکه سوالاتی که از استاندار مازندران دارم را از وزیر کشور در صحن علنی مجلس می‌پرسم، تصریح کرد: ارائه برنامه عملی برای توسعه استان مازندران و ادامه طرح‌های مناسب استاندار گذشته و اجرایی کردن فعالیت‌های بر زمین مانده که مورد نظر مقام معظم رهبری هم بوده است را از استاندار مازندران انتظار داشتیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا