آعاز به کار پایگاه امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، هادی شفیع‌زاده رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات و طرح ملی ایمنی جمعیت هلال احمر از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۷ در کنار پلس راه سابق فریدونکنار راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه امداد و نجات نوروزی، خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات نوروزی در زمینه ایمنی و سلامت مسافران، پخش بروشور و نقشه‌های شهری، راهنمایی مسافران نوروزی، معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان و گرفتن فشار و تست قند خون فعالیت می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار تصریح کرد: ۳۵ امدادگر به همراه پرسنل در بخش امداد و نجات و ۹۰ نفر در طرح ملی ایمنی و سلامت در پایگاه نوروزی هلال احمر فریدونکنار به کارگیری می‌شوند.

شفیع‌زاده با بیان فعالیت‌های فرهنگی پایگاه امداد و نجات نوروزی ، یادآور شد: ایجاد کلبه سنتی، برگزاری نمایشگاه امداد و نجات، ایجاد بازارچه خیریه، برگزاری مانور امداد و نجات و راه‌اندازی غرفه اقلام سنتی از اقداماتی است که در زمینه فرهنگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح پایگاه امداد و نجات نوروزی امسال به صورت مشترک اجرا می‌شود، گفت: این طرح با همکاری گردشگری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و اورژانس ۱۱۵ انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا