اختصاصی بصیر

۵ توصیه قابل تامل شهید فریدونکناری/ من شهیدی هستم که همیشه زنده و جاویدم

بصیر، ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

آنانکه در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند

بنام خداوند کریم و رحمان و بنام آن خدایی که زمین و آسمان و انسانها را آفرید و بنام خداوندی که گناهان و عیب ها را در انظار پوشانید و محبت را در قلب دوستان قرار داد. مطلبی که در این لحظه قلم بدست گرفته و مطالبی به نام وصیتنامه می‌نویسم من انتظار ندارم که شهید شوم و اگر بر رحمانیت خدا ایمان نداشتم هرگز این وصیت نامه را نمی نوشتم و جز اوست رحمان و رحیم خدایا رحمتی کن که تو دوست داری بمیریم. اما سخنی با پدر و مادرم سلام علیکم بر پدر و مادر عزیز شما برای بزرگ کردنم زحمات زیادی کشیدید خداوند شما را در دنیا و اخرت توفیق بدهد و همچنین در بزرگ کردنم و این چنین فرزندانی فداکار اسلام و قرآن و متدین تربیت کرده اید که یکی از آنها در راه خدا شهید شد و انشااله به لطف خدا من دومین فرزند شهید راه خدا شدم .پدر و مادر عزیز من با شوق و علاقه اولین بار اعزام به جبهه شده ام تا فریاد هل من ناصر ینصرنی امام را لبیک گفته تا آخرین نفس از اسلام و قرآن و دین دفاع کنم آری من قدم به جبهه نهاده ام تا دین خدا را یاری کنم و شهید شوم و اینچنین خودم را امتحان کنم.

نکته ای که باید بعد از مرگ توجه شود

۱ – شما را به جان شهدا قسم امام را تنها نگذارید کوشش کنید در خط ولایت فقیه و در خط امام خمینی و روحانیت مبارز اسلام حرکت کنید و از آنها هیچ وقت جدا نشوید.

۲ – در تداوم انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزید با کمک های مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران را یاری کنید.

۳ – کوشش کنید این خدا را یاری کنید و مخصوصا در جهاد اکبر و اصغر کوشش کنید تا انسان نمونه و مسلمان نمونه باشید

۴ – در کمک به افراد محروم و پابرهنه جامعه بکوشید

۵ –با تمام تلاش توطئه های منافقین و گروهک های دیگر را خنثی کنید. بعد از مرگم صبر و استقامت داشته باشید زیرا من شهیدی هستم که همیشه زنده و جاویدم.

در هفتمم لباس نو بپوشید و با شیرینی از مهمانها استقبال کنید و همیشه خوشحال و خندان باشید

در آخر وصیتم از خانواده و فامیل ها و دوستان اگر از من بدی و خطایی دیده اید مر احلال کنید. خداوند همه را حفظ کند تا خدمت گذار اسلام باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا