مدیرکل پست مازندران مطرح کرد

ایران در رتبه ۱۰ ترافیک پستی قرار دارد

بصیر، اسماعیل بوداغی مدیرکل پست استان مازندران در ششمین جلسه شورای اداری فریدونکنار، اظهار کرد: بسیاری از افراد تصور می‌کنند با ایجاد شبکه‌های مجازی، اینترنت و ایمیل پست در حال از میان رفتن است اما در دنیا عکس این قضیه اتفاق افتاد که سرانه ترافیک پستی در ایران حدود ۱۰ است.
وی خاطرنشان کرد: دولت به دنبال تحقق دولت الکترونیک که در همه کشورها معمول است و همگان در مجلس به دنبال راه‌اندازی راهکارهای مناسب آن هستند.
مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه دو پروژه اقتصادمقاومتی در زمینه پست مازندران در حال اجرا است، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبری که فرمودند کارهای اقتصاد مقاومتی باید جهشی و ویژه باشد، شامل گینف که همان بحث کدپستی که امسال سه شهرستان ساری، قائم‌شهر و محمودآباد که این طرح کشوری اجرا شد و هر شهرستانی که آمادگی خود را اعلام کند می‌تواند آن را اجرا کند.
بوداغی افزود: پژوه ملی دیگری با عنوان سیماک که جز پروژه‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است که شامل مدیریت یکپارچه املاک کشوری را شامل می‌شود که در این زمینه تمامی دهیاران در سطح کشور باید آموزش ببینند که در زمینه سیماک در ساری فاز نخست آن ۱۵۰ دهیار آموزش دیدند و ۱۵۰ نفر دیگر نیز آموزش خود را شروع می‌کنند.
وی یادآور شد: استان مازندران از استان‌های پیشرو است که ۲۸ دستگاه در این راستا باید این طرح را حمایت کنند و ماحصل این کار دو کد به عنوان کد ملی معرفی شود و کارت هوشمند که کی هستی و کجا هستی نیز معرفی می‌شود.

مدیرکل پست مازندران خاطرنشان کرد: استاندار تاکید زیادی بر اجرای طرح “کی هستی و کجا هستی” دارند تا دولت به هدف خود برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا