ظرفیت‌های فریدونکنار و بابلسر در تولید کالای ایرانی موثر است

به گزارش بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: توصیه های مقام معظم رهبری در استفاده از کالای ایرانی باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه اگر میخواهیم اقتصادمقاومتی را رونق بدهیم باید به تولیدات داخلی توجه بیشتری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر به اقتصاد داخلی توجه شود ایجاد اشتغال، گردش پولی بیشتر، رونق تولید داخلی، رشد و توسعه کارخانجات و صنایع داخلی افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا از تولیدات داخلی بیشتری استفاده کنند تا بازار داخل رونق بیشتری داشته و درصد بالایی از تولید و اشتغال در سطح کشور ایجاد شود.

نانواکناری افزود: توصیه‌های مقام معظم رهبری را باید به صورت جدی و بی‌منت دنبال کرد و تلاش کنیم تا نان سفره کارگران رونق بیشتری پیدا کند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های آتی در فریدونکنار و بابلسر گفت: نگاه ما این است که زمینه‌ای را در فریدونکنار و بابلسر ایجاد کنیم تا در بحث شهرک صنعتی، بخش کشاورزی و تفریحی شاهد پیشرفت باشیم.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برندهای بسیار خوبی در فریدونکنار و بابلسر وجود دارد، یادآور شد: برنج در فریدونکنار، نیشکر و شکر سرخ و توت فرنگی در بهنمیر، شهرک صنعتی و صنعت توریست در بابلسر، مرکبات در بخش رودبست از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در زمینه تولید کالای ایرانی موثر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا