عدم واکنش سازمان ملل به جنایت‌های داعش شرم‌آور است

به گزارش بصیرنیوز، امیر غلامحسین دربندی  در نخستین یادواره شهید امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و شهدای ارتش فریدونکنار که در تکیه معصوم‌زاده فریدونکنار برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این مراسم برای درس گرفتن از آموزه‌های شهید صیاد و تمامی شهیدان است.
وی با اشاره به اینکه شهید صیاد عاشق ولایت بود خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در تمام زندگی خود از علما راهنمایی گرفته بود و یکی از دلایل ماندگاری او در تاریخ جمهوری اسلامی همین امر است.

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه دشمنان در حال فاصله انداختن بین مردم و علما هستند تصریح کرد: در حال حاضر یکی از ترفندهای دشمنان تفرقه و فاصله انداختن بین علما و آحاد جامعه است که نیاز به هوشیاری دارد.
عضو هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی افزود: یکی از ویژگی‌های دیگر صیاد شیرازی دلسوزی برای مردم بود که این امر در حال حاضر توسط برخی از مسئولان و آحاد جامعه زیاد جدی گرفته نمی‌شود.
دربندی با اشاره به جنایت‌های داعش در کشورهای همسایه ایران یادآور شد: در حالی که جنایت‌های زیادی از سوی داعش در کشورهای همسایه ایران انجام شد اما سازمان ملل کمترین واکنشی نشان نداد که این امر بسیار شرم‌آور است و نشان از همدستی سران این سازمان با داعشیان دارد.
وی با اشاره به در آستانه بودن روز ارتش گفت: با توجه به اینکه بسیاری از افراد در اوایل انقلاب در پی انحلال ارتش بودند اما رهبر کبیر انقلاب با درایت این سازمان را حفظ کرد.
رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه شهید صیاد چندین بار کشور را نجات داد خاطرنشان کرد: امیر صیاد شیرازی با هوش زیاد در عملیات‌های مختلف کشور را نجات داد.
عضو هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: در حال حاضر کشور ایران در امنیت بسیار زیاد قرار دارد که این حاصل خون شهید صیاد و تمامی شهدای کشور است.
دربندی با اشاره به سختی‌های زیاد رزمندگان و اسیران در دوران دفاع مقدس و پس ازآن، گفت: مهمترین رمز استقامت رزمندگان و اسرا در برابر سختی‌ها تلاوت قران بود.
وی در پایان پیام رزمندگان را برای نسل جدید مهم دانست و خاطرنشان کرد: پیام رزمندگان دفاع از ولایت، قرآن و اهل بیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا