نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۷ در فریدونکنار برگزار شد/ خانه تکانی مدیریتی در فرمانداری

به گزارش بصیرنیوز، نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سال ۹۷ و مراسم تکریم و معارفه بخشداران و معاونان فرماندار امروز (سه شنبه) با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار، ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، احمد حسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

مسئولان از باندبازی پرهیز و در پی تلاش برای مظلومان باشند

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی نیز در این جلسه با اشاره به توصیه امام علی (ع) به مالک اشتر در خصوص مسئولیت پذیری اظهار کرد: ارتباط و دسترسی آسان به مردم یکی از سفارش‌های اصلی امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر بوده و مسئولان باید حضور موثر در اماکن عمومی، راهپیمایی‌ها و نماز جمعه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مراقبت دقیق از کارگزاران از سفارش‌های دیگر امام علی (ع) است، خاطرنشان کرد: نباید مسئولان افرادی را در مسئولیت ها قرار دهند که دچار مشکل باشند و باند بازی و پارتی بازی را کنار بگذارند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: حمایت از مظلومان از دیگر سفارش‌های امام علی (ع) است که این امر مهم را باید مسئولان در مدیریت‌های مختلف مدنظر داشته باشند چراکه مظلومان نیاز به خدمات دارند.

جلالی در پایان تاکید کرد: واجب است که مسئولان اجرایی گوش به فرمان نماینده اول رئیس جمهور در شهرستان باشند.

اتحاد، همدلی و همزبانی باید در راس امور باشد

در ادامه این جلسه ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فریدونکنار از افرادی برخوردار است که از نظر علمی و تقوا سرآمد هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر کس در مسیر زندگی، اطاعت از خالق و خدمت به مخلوق را مد نظر داشته باشد راه سعادت را پیدا می‌کند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتحاد، همدلی و همزبانی باید در راس امور باشد و امام جمعه و فرماندار باید محور حرکت باشند.

تلفیق خردورزی و استفاده از جوانگرایی در مدیریت‌های جدید

محمدمهدی نصیری کناری فرماندار فریدونکنار در این جلسه اظهار کرد: امیدواریم که این جلسه موجبات برکت و توسعه در فریدونکنار باشد.

وی خاطرنشان کرد: روند طی شده در چارچوب دولت تدبیر و امید و تلفیق خردورزی، احترام به جوانان و استفاده از بانوان بود که در سال‌های گذشته مغفول ماند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه معارفه بخشداران جدید و معاونان فرمانداری فریدونکنار بر اساس رعایت ضوابط بوده است، تصریح کرد: بخشدار شدن کارشناسان و معاون شدن بخشداران و استفاده از ظرفیت بانوان نشان از رعایت سلسله مراتب است.

 

گفتنی است در پایان این جلسه سید قاسم حسینیان بخشدار سابق بخش مرکزی فریدونکنار به سمت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، جواد مولایی بخشدار سابق بخش دهفری به سمت معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، پوپک محمدی به سمت بخشدار مرکزی و محمدعلی رحمان زاده به سمت بخشدار دهفری فریدونکنار منصوب شدند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا