اجتماع بزرگ اربعین، آمریکا و اروپا را هراسان کرده است

به گزارش بصیرنیوز، محمدعلی ابراهیم‌نژاد امام جمعه موقت فریدونکنار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز اعتراض امام خمینی(ره) به پذیرش قرارداد کاپیتولاسیون اظهار کرد: بنای کاپیتولاسیون این بود که اتباع خارجی می‌توانند هرگونه اقدام خلافی را در کشور تابع این قرارداد داشته باشند اما برای محاکمه باید به کشور خودشان ارجاع داده شوند که با مخالفت و افشاگری امام خمینی (ره) رو به رو شد چراکه در صورت اجرای این قانون استقلال کشور ایران از بین می‌رفت.

وی با اشاره به درپیش بودن روز نوجوان و بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: نوجوانان ما نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند و بیش از ۵۵۰ هزار نوجوان و دانش‌آموز به صورت مکرر در زمان دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور پیدا کردند که از این تعداد بیش از ۳۶ هزار نفر به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت فریدونکنار با بیان اینکه بیش از پنج هزار جانباز و آزاده دانش‌آموز در کشور وجود دارد، تصریح کرد: اساتید و معلمان آموزش و پرورش باید در تربیت دانش‌آموزان بسیار حساس باشند چراکه نوجوانان در معرض تهدیدهای مختلف فرهنگی اعتقادی و سیاسی هستند که اگر ضربه ببینند خسارت زیادی به کشور وارد خواهد شد و اگر روی آن‌ها کار شود می‌توانند سرمایه کشور شوند.

ابراهیم‌نژاد با اشاره به درپیش بودن اربعین حسینی گفت:  برنامه فرهنگی و مذهبی جاماندگان اربعین در روز اربعین حسینی از گلزار شهدا تا مصلی نماز جمعه فریدونکنار با همکاری هیات‌های مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از مردم فریدونکنار و سراسر ایران برای ایثار مال و حضور در راه اربعین حسینی یادآور شد: مردمی از سراسر دنیا که بنابر آمار بیش از ۲۰ میلیون نفر جمعیت را تشکیل می دهند برای گرامی‌داشت اربعین این اجتماع بزرگ را ترتیب دادند که جا دارد از افرادی که در این کار خیر حضور دارند یا با اهدای مال خود به این راه کمک کردند قدردانی شود.

امام جمعه موقت فریدونکنار با اشاره به سانسور خبری رسانه‌های دنیا از مراسم اربعین یادآور شد: بسیاری از کشورهای آمریکایی، اروپایی و عربی به خاطر اینکه از این اجتماع هراسان هستند آن را در رسانه های دنیا منتشر نمی‌کنند.

وی با اشاره به قتل خاشقچی گفت: یزید و یزیدیان همیشه در حال برچیدن صدای حق هستند و اینکه وهابیون سعودی خبرنگار را به قتل می‌رسانند نشان از ضعف در حکومت و همچنین چهره جنایتکار آن‌ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا