برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، عبدالله جعفرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد:  خبرنگاران سکانداران فضای حقیقی و مجازی هستند و می‌توانند انعکاس دهنده زحمات کسانی باشند که در حال خدمت به جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج یعنی جهاد مخلصانه که در زمان‌های مختلف به فکر ایثار در کشور هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار و عزت است تصریح کرد: از بازسازی مناطق زلزله زده تا حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی نشان دهنده عزت و حضور پررنگ بسیج است.

جعفرزاده تاکید کرد: بدون تردید حضور بسیج در جامعه ضروری است و در حال حاضر تفکر بسیج در بیرون از مرزهای کشور در حال رشد است.

وی یادآور شد: در حالی که ملت مظلوم یمن به دست عربستان و دیگر کشورهای استکباری در بدترین شرایط قرار گرفته اما تفکر بسیجی موجب شد که مردم یمن در برابر این همه ظلم استقامت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج پیشرفت، وحدت و خدمت نامگذاری شده است اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط پنج حوزه مقاومت در فریدونکنار برگزار می‌شود.

جعفرزاده با اشاره به اینکه ۱۰۰ برنامه به عنوان برنامه های شاخص این هفته است گفت: دیدار پرسنل ناحیه با امام جمعه شهرستان، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، راهپیمایی و برگزاری نشست های بصیرتی در حمایت از ملت مظلوم یمن، انجام ویزیت رایگان، جشنواره بازی های بومی و محلی و افتتاح ساختمان‌های پایگاه‌های مقاومت جوادالائمه و امام صادق (ع) از مهمترین برنامه های هفته بسیج فریدونکنار است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان، آغاز و ساخت ۸ خانه محروم توسط گروه جهادی و اجرای گشت محله محور رضویون از دیگر برنامه های مهم این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اظهار کرد: حماسه شکوه پایداری در روز ۵ آذر ماه با حضور پرشور بسیجیان برگزار می‌شود.

جعفرزاده در بخش پایانی این نشست و در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان کمک کار دولت در زمینه اقتصادی ورود پیدا کرده و تسهیلات خوبی را در زمینه اقتصادمقاومتی به کارآفرینان ارائه کرده که این امر توانسته در تولید اشتغال موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در پی ایجاد بازارچه اقتصادمقاومتی برای نشان دادن تولیدات بسیجیان هستیم و امیدواریم که این امر در دهه فجر انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: برای برطرف کردن آسیب‌های فرهنگی باید برنامه‌ریزی‌ و عزم جدی وجود داشته باشد.

جعفرزاده افزود: مشکلات موجود با جلسات بدون خروجی برطرف نمی‌شود و پشنهاد ما به مسئولان اجرایی فریدونکنار این است که ارتباط و صمیمیت بیشتری با مردم داشته باشند.

وی اظهار کرد: متاسفانه نوع نگاه حاکمیتی باید از سوی مسئولان برداشته شود و باید با ارتباط بیشتر مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان فریدونکنار برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا