اقدامات خودسرانه فرهنگی نباید در فریدونکنار انجام شود

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت در جامعه موضوعی است که فطرت بشر آن را تقاضا دارد و از بدو خلقت انسان‌ها این امر مطرح بوده و لازم است که مدیریت در یک جامعه باشد تا از هرج و مرج جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب مدیران باید ویژگی‌هایی رعایت شود، خاطرنشان کرد: شایستگی امری مهم است که باید در انتخاب مدیران مدنظر گرفته شود و از رفیق و فامیل بازی و دیگر موارد در انتخاب مدیران باید پرهیز شود.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: قدرت از موارد دیگری است که باید در مدیران وجود داشته باشد چراکه مدیر بدون قدرت و درایت در زمان‌های حساس و بحرانی دچار تزلزل می‌شود.

جلالی تاکید کرد: مدیر باید صرفه‌جو بوده و با مردم برخورد نیک داشته باشد و از ولنگاری و دست و دلبازی بی اساس پرهیز کند.

وی با انتقاد از سهمیه نامناسب اقلام مصرفی شهروندان در فریدونکنار گفت: این شهرستان بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که اگر نفری یک کیلوگرم میوه به این شهرستان اختصاص داده شود باید ۶۰ تن برسد اما ۱۷٫۵ تن بسیار کم است و موارد دیگر اعم از گوشت و مرغ سهمیه این شهرستان باید با پیگیری مدیران اجرایی افزایش پیدا کند.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: در حالی که وزن نان کم شده اما قیمت آن افزایش پیدا کرد که این امر هم باید از سوی مسئولان پیگیری شود.

جلالی تصریح کرد: در زمینه فرهنگی نباید اقدامات خودسرانه انجام گیرد و برخی افراد در حالی که زمینه کاری آنها ربطی به مسائل فرهنگی ندارد اما تصمیمات فرهنگی برای شهر می‌گیرند که این امر هم باید اصلاح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا