نظارت و برخورد جدی با متخلفین بازار شب عید صورت گیرد/ برخی از شهرها به دنبال عنوان کم‌برخورداری هستند

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سال نو قرار داریم که امیدواریم تمامی همکاران ما را حلال کنند.

وی با اشاره به وضعیت آسفالت روستای منقارپی به رئیس اداره راه ‌و شهرسازی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار تذکر داد و خاطرنشان کرد: کار آسفالت راه روستای منقارپی بسیار کند پیش می‌رود و این برای من پذیرفته نیست.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: کم‌کاری اداره راه و شهرسازی درخصوص عدم بازگشایی تقاطع غیرهمسطح برای عبور و مرور در ایام عید به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

نصیری در ادامه از عدم معرفی رابط روابط عمومی بعضی ادارات انتقاد کرد و گفت: ادارات باید از فضای مجازی برای اطلاع رسانی و ارائه عملکرد خود استفاده کنند.

وی با اشاره به وضعیت تنظیم بازار شب عید فریدونکنار یادآور شد: نظارت‌ها و برخوردها باید به صورت جدی انجام شود چراکه دولت برای اختصاص سهمیه هزینه پرداخت می‌کند و در حالی که میزان توزیع گوشت و مرغ به نسبت مناسب است اما هنوز تا قیمت مطلوب فاصله داریم که این نشان از عدم نظارت کافی است.

فرماندار فریدونکنار با قدردانی از نیروهای بسیجی که در حال تلاش برای جلوگیری از تخلف هستند عنوان داشت: در حالی که وظیفه نیروهای بسیج برای بازدید از واحدهای توزیع کننده اقلام مصرفی نیست اما با رویکرد انقلابی در حال انجام این امور هستند که جای قدردانی دارد.

نصیری اظهار کرد: وضعیت نانوایی‌ها از نظر کمیت و کیفیت مورد قبول نیست و مسئولان مربوطه باید به صورت مستمر از نانوایی‌ها بازدید داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است که بخشدار دهفری و رئیس اداره جهاد درخصوص طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی روستای نوایی محله اقدامات لازم را هرچه سریعتر انجام دهند چراکه به فصل کشاورزی نزدیک می‌شویم و کشاورزان باید از زمین های خود بهره‌برداری کنند.

فرماندار فریدونکنار درخصوص قرارگیری نام این شهرستان در لیست شهرهای کمتر توسعه‌یافته تصریح کرد: در مازندران تنها شهرستانی هستیم که سند توسعه داریم و دو شهرستان در تلاشند برای اینکه جز شهرهای کمتر توسعه یافته به‌شمار بیایند.

نصیری ادامه داد: فریدونکنار جز شهرهای توسعه یافته متوسط با آسیب اجتماعی بالا است و شهرهای کمتر توسعه یافته از بودجه‌های کشوری استفاده می‌کنند و این موضوع برای ما اعتبارات و امکانات خوبی به همراه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا