کاهش ۱۶/۶ دهم درصدی طلاق در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، مهدی مجیدی سرپرست اداره ثبت احوال فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به وقایع چهارگانه حیاتی در سال ۹۷ اظهار کرد: در سال ۹۷ تعداد ۷۸۸ تولد در فریدونکنار رخ داده که نسبت به سال قبل آن با تعداد ۸۶۵ تولد با کاهش ۸٫۹ دهم درصدی روبه رو شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ۳۳۱ وفات در سال ۹۷ اتفاق افتاده که این رویداد نسبت به سال ۹۶ که تعداد آن ۳۱۴ فوت شده بود، ۵٫۴ دهم درصد افزایش پیدا کرد.

سرپرست اداره ثبت احوال فریدونکنار با بیان آمار ازدواج و طلاق، گفت: در سال ۹۷ تعداد ۳۹۲ ازدواج و ۲۲۱ طلاق در فریدونکنار ثبت شده که نسبت به سال ۹۶ که آمار ازدواج ۴۱۷ مورد بوده با کاهش ۵٫۹ دهم درصدی و همچنین ۲۶۵ مورد طلاق با کاهش ۱۶٫۶ دهم درصدی همراه شده است.

مجیدی با اشاره به وضعیت دریافت کارت ملی هوشمند توسط شهروندان فریدونکناری تصریح کرد: جمعیت شهرستان فریدونکنار در حال حاضر ۶۱ هزار و ۱۳۹ نفر است که واجدین شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی ۴۹ هزار و ۴۰۰ نفر هستند و از این میزان تاکنون ۴۷ هزار و ۵۹ نفر برای دریافت درخواست داده‌اند که ۹۵ درصد کار انجام شده است.

وی یادآور شد: افرادی که هنوز برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان اقدامات لازم را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا