کشف ۷۳ فقره تخلف در طرح نظارت نوروزی فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، اسماعیل اسماعیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ در سطح شهرستان اظهار کرد: این طرح از تاریخ اول بهمن ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸ اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت هزار و ۷۹۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که ۵۵ مورد گشت مشترک با حضور سایر دستگاه‌ها از جمله تعزیرات، اصناف و بهداشت بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: در این بازرسی‌ها ۷۳ فقره تخلف به ارزش ریالی ۲۳ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان کشف شده که بیشترین تخلف هم در زمینه پوشاک، میوه و تره‌بار، اماکن اقامتی، فراورده‌های لبنی و حمل و نقل عمومی بوده است.

اسماعیلی افزود: بیشترین عناوین تخلفات ثبت شده گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور رسمی بوده است.

وی یادآور شد: در این مدت تعداد ۴۸ مورد شکایات مردمی وصول و طی بررسی‌های بعمل آمده ۳۴ مورد منجر به تشکیل پرونده شد.

وی با اشاره به به اقدامات انجام شده در طرح تنظیم بازار گفت: برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه طرح تنظیم بازار همزمان با طرح نظارتی نوروز اجرا شد که در این طرح به میزان ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم سیب، ۱۰ هزار و ۴۵۰ کیلوگرم پرتقال، ۱۲۳ تن مرغ گرم و منجمد، ۱۷ تن گوشت گوساله منجمد، ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله گرم و گوسفندی، ۹ هزار و ۴۶۲ حلقه لاستیک و ۴۵ تن شکر در شهرستان فریدونکنار توزیع شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا