رئیس سابق ورزش فریدونکنار

آینده ای درخشان در انتظار ورزش فریدونکنار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، فرشید قدیمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در حوزه عمرانی به ایجاد زیر ساخت های ورزشی پرداختیم به طوریکه چند زمین فوتبال را به همت این هیئت برای تمرین فوتبالیست ها توانستیم آماده کنیم و بیش از نیمی از احداث خانه کشتی در روستای حسین آباد را به انجام رساندیم.

وی تصریح کرد: فاز دوم سکوی تماشاگران زمین فوتبال کریم آزادی فریدونکنار را آغاز کردیم و به همت غلامحسین صانعی ساختمان اداری هیئت فوتبال نیز در حال احداث است، همچنین به تجهیز سالن های ورزشی پرداختیم و افتتاح و تجهیز سالن فیروزآباد از دیگر عملکردهای ما در این شهرستان بوده است.

رئیس سابق اداره ورزش جوانان فریدونکنار از انعقاد قرارداد احداث سالن مشارکتی کاردگرمحله خبر داد و گفت: به همت شهرداری و هیئت والیبال این شهرستان سالن والیبال روباز را نیز احداث نمودیم همچنین به تعمیرات سالن کشتی پرداختیم.

قدیمی به اولین کارهای صورت گرفته ورزشی در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: برای اولین بار در لیگ دسته اول کشتی کشور حاضر شدیم و توانستیم در جمع چهار تیم برتر ایران قرار بگیریم، در لیگ برتر خردسالان و نونهالان کشور در رشته تکواندو حاضر شدیم و در بین ۱۲ تیم برتر کشور قرار گرفیم و همچنین در لیگ برتر کاناپولو کشور حضور پیدا کردیم و توانستیم در رتبه چهارم ایران قرار بگیریم.

وی افزود: در لیگ دوچرخه سواری استان مازندران نیز حضوری موفق داشتیم و فریدونکنار در حال حاضر در رتبه اول این رقابت ها قرار دارد.

قدیمی از برگزاری اردوهای مختلف استانی و کشوری در این شهرستان خبر داد و گفت: از تیم های ملی فوتبال و کاناپولو در رده های سنی مختلف میزبانی کردیم، همچنین ۴ مسابقه قهرمانی کشور در رشته تکواندو و لیگ برتر کبدی را در فریدونکنار میزبانی کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم های فوتبال فریدونکنار در سطح استان و کشور در حال درخشیدن هستند، تیم فوتبال دانش در رقابت های لیگ برتر و دسته اول کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان حضوری قدرتمند دارند و دو بازیکن این تیم سید مصطفی هاشمی و مصطفی ذکریاپور به جام جهانی نوجوانان امارات اعزام شدند، همچنین تیم شهرداری فریدونکنار در لیگ برتر استان حائز رتبه سوم شدند و فرابرتر فریدونکنار نیز به فینال لیگ برتر استان راه یافت.

رئیس سابق اداره ورزش جوانان فریدونکنار اذعان داشت: آینده ای درخشان در انتظار ورزش این شهرستان با حضور قهرمان کلیج پیش بینی می کنیم و امیدواریم با حمایت از ایشان راه را برای موفقیت های روزافزون فریدونکنار هموارتر نمائید.

وی ادامه داد: ما برای پیشرفت در رشته های مختلف ورزشی به دو ورزش مادر ژیمناستیک و دو میدانی نیازمندیم اما متاسفانه زیرساختار دراین شهرستان مهیا نیست که امیدواریم هرچه زودتر حمایت های لازم از سوی مسئولین برای این دو ورزش مهم صورت بپذیرد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا