معاون اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران

در ۲۸ رشته ورزشی مدال آسیایی و جهانی کسب کرده ایم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، جمشیدپناه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: فریدونکنار منبعی جوشان از استعدادهای ورزشی در رشته های مختلف است و علیرغم کمبودهای زیادی که در این شهرستان وجود دارد در چند رشته بسیار موفق ظاهر شده است.

وی با بیان اینکه فریدونکنار در ورزش های پایه در استان بسیار موفق است، تصریح کرد: دوستان در سالهای گذشته بسیار تلاش کردند و امروز ورزش فریدونکنار در چندین رشته در استان حرف برای گفتن دارد.

 

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه فریدونکنار در موفقیت های پررنگ استان در کشور ، آسیا و جهان سهم بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: مازندران در در سال طلایی ورزشی خود قرار دارد و مطمئنا سهم فریدونکنار از این افتخارات بسیار زیاد است.

 

وی افزود: قریب به ۸۶ مدال در مسابقات آسیایی و جهانی نصیب پهلوانان مازندرانی شده است و با احتساب مدال های بین المللی ۱۶۴ مدال توسط ورزشکاران این استان از ابتدای سال تا کنون بدست آمده است.

 

جمشید پناه با اشاره به اینکه حضور مازندرانی ها در تیم های مختلف ملی ایران چشمگیر است، گفت: در رقابت های جهانی کشتی تیم اعزامی ایران از ۷ وزن موجود با ۵ ورزشکار مازندران راهی رقابت ها می گردد، همچنین در کمبود و قحطی مدال تیم وزنه برداری ایران این ورزشکاران مازندرانی هستند که افتخار آفرین میشود.

 

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه امروز در مازندران در ۲۸ رشته توانستیم مدال کسب کنیم یادآور شد: دیگر در بحث مدال آفرینی فقط به کشتی و وزنه برداری بسنده نمی کنیم و ۲۶ رشته دیگر نیز مدال آور هستند.

 

جمشیدپناه با اشاره به اینکه در ورزش همگانی نیز در استان طرح و برنامه داریم، عنوان داشت: بر اساس فرموده های رهبری باید همه را به ورزش تشویق کنیم و بحث ورزش همگانی را جدی بگیریم.

 

وی با اشاره به اینکه تمام شهرستان های استان مازندران در زمینه ورزشی با مشکلات مختلف از جمله مالی درگیر بوده اند، اظهار داشت: تنها ۷ درصد بودجه ابلاغی ما در سال ۹۲ برای استان مازندران بوده است، در این زمینه در سال ۹۲ بودجه ای در خور ورزش مازندران به این استان تعلق نگرفت.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا