مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران

وجود تخلف در مدارس غیرانتفاعی/ رتبه دوم مازندران در کنکور سراسری سال جاری

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، امیری در حاشیه افتتاح مدرسه کرم رمضانی روستای شیرمحله در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: حضور دانش آموزان مازندرانی در کنکور سراسری امسال بسیار مطلوب بوده است و ما توانستیم برای سومین سال پیاپی رتبه دوم کشور را در این زمینه کسب کنیم.

وی با بیان اینکه سیستم ۳-۳-۶ یک کار فرهنگی است و تا امروز نیز جواب داده است، اذعان داشت: حتی وزیر آموزش و پرورش نیز خواستار ادامه این موضوع می باشند هرچند که ایشان معتقدند که این سیستم زود اجرا شده است و اگر در فرآیند اجرای آن با مشکل مواجه می شویم آن اشکال از ما می باشد و هیچ مشکلی مانع انجام ماموریت تحول بنیادین نمی باشد.

 

امیری در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه در دولت های نهم و دهم بیشتر به پرورش دانش آموزان توجه شده است تا آموزش، عنوان داشت: من به طور قاطع با این موضوع مخالفت می کنم چرا که مازندران برای سومین سال متوالی است که رتبه دوم را کسب می کنیم یعنی به بحث آموزش توجه ویژه ای شده است.

 

وی افزود: در حوزه پژوهش هم توجه شده است، یعنی علاوه بر اینکه فرزندان دانش آموز ما در درس نیز موفق است در مسائل پرورشی نیز پیشرفت کرده است به طوری که آموزش و پرورش استان در رشته های فنی حرفه ای و کاردانش برای چهارسال متوالی رتبه نخست را کسب کرده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما که زنگ های جانبی در مدارس زیاد شده است، تصریح کرد: فرزندی که به جامعه وارد می شود باید با حوادث، اتفاقات و رویدادهای گذشته جامعه ما آشنایی پیدا کند و بر اساس تقویم زمانی موجود در کشور دانش آموزان ما باید با این اصلاحات و حوادث بیشتر روبه رو شود.

 

امیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی تخلفات موجود در مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی، خاطرنشان کرد: همانطوریکه در جامعه آدم های مختلفی داریم در این حوزه نیز تخلف در بعضی از مدارس استان وجود دارد و منکر نمی شویم، اما این را هم نمی پذیریم که تخلف وجود دارد و ما نسبت به آن واکنش نشان نمی دهیم اگر چنین چیزی گزارش شود قطعا بررسی می کنیم و با مطابق قانون با آن برخورد می شود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا