شعار مقاومت و ذلت‌ناپذیری رزمندگان دفاع مقدس جهانی شد

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در یادواره شهدای اداری، کارگری و اصناف فریدونکنار اظهار کرد: شهدا از انسان‌هایی بودند که بدون چشم داشت و خالصانه در برابر ظلم و استکبار ایستاده و جان عزیز خود را نثار اسلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان عهد خود را با خدا بستند و درحالی که از اقشار مختلف بودند اما غیرت دینی به آن‌ها اجازه نمی‌داد که ببینند کشورهای بیگانه به جمهوری اسلامی دست‌درازی کنند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: یکی از اهداف دفاع مقدس زیر بار ذلت نرفتن و مقاومت بود که این شعار درحال حاضر جهانی شده و بسیاری از کشورهای مظلوم علیه ظلم و ستم برخاسته‌اند.

جلالی با بیان اینکه مظلومیت دفاع مقدس و شهدا هم‌اکنون کشور ایران را به قدرتی بزرگ تبدیل کرده است، گفت: پس از حادثه حمله پهپادهای یمنی به شرکت نفتی آرامکو عربستان، کشورهای غربی از شرم و دستپاچگی اینکه بگویند کشور یمن که از نظر آن‌ها بسیار ضعیف است نیمی از صادرات نفت عربستان را با مشکل رو به رو کرده می‌گویند کشورهایی مانند ایران این کار را انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: پس از خروج آمریکا از برجام و درحالی که ۱۳ تعهد داده بودند و به یکی از آن‌ها عمل نکردند چهره اصلی آن‌ها آشکار شده که این‌ها به فرموده امام از برکات دفاع مقدس است که چهره تزویر جهانخواران را کنار زده است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به سفر ریاست جمهوری به آمریکا برای حضور در اجلاس سازمان ملل، اظهار کرد: درحالی که آمریکایی‌ها میخواستند از ورود مقامات ایرانی در این کشور جلوگیری و محدودیت‌هایی را اعمال کنند اما افکارعمومی چنان فشاری به آن‌ها آورده که دست از این کارها برداشتند و هم‌اکنون به دنبال دیدار با مقامات ایرانی هستند.

جلالی خاطرنشان کرد: درحالی که آمریکایی‌ها در زمان جنگ هواپیمای مسافربری ما را زدند اما هم‌اکنون جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده که در همان منطقه پهپاد ۲۲۰ میلیون دلاری آن‌ها را ساقط کرد.

وی تصریح کرد: درحالی که یک روز برخی افراد داخلی اذعان می‌کردند که ایران توانایی رویارویی با آمربکا را ندارد اما اینک می‌بینند که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به قدرت منطقه تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا