قدرت و استقلال جمهوری اسلامی، آمریکا را به انزوا کشیده است

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در مراسم سالروز گرامیداشت ۱۳ آبان که در مصلی قدس فریدونکنار برگزار شد اظهار کرد: در این روز تاریخی حوادث زیادی اتفاق افتاد که یکی از این حوادث تبعید امام خمینی(ره) به دلیل مبارزه با قانون کاپیتولاسیون بود.

وی خاطرنشان کرد: شهادت جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان توسط دژخیمان پهلوی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام از جمله حوادث روز ۱۳ آبان بود که به نام روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: جمهوری اسلامی همیشه به دنبال دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم است که مصداق ظالم در این روزها آمریکا است.

جلالی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ملت های اسلامی سابقه دیرینه دارد یادآور شد: ظلم‌هایی که آمریکا به کشورهای دیگر کرده بی‌نظیر است و نقش ویژه‌ای در جنایت های دنیا دارد.

وی افزود: آمریکا درحالی که خود را مدعی حقوق بشر معرفی می‌کند اما خود این کشور برای اولین بار از سلاح‌های کشتار جمعی علیه کشور مظلوم ژاپن استفاده کرده است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم است اظهار کرد: این درحالی است که به ادعای سران این کشور از جمله ترامپ و کلینتون، موسس ظهور داعش آمریکا بوده است.

جلالی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در اوج قدرت، شجاعت و استقلال قرار دارد و تنها کشوری است که بر روی مسائل سیاسی و فرهنگی به صورت مستقل تصمیم می‌گیرد و همین امر موجب شد که آمریکا به انزوا کشیده شود.

وی مقاومت ملت ایران را موجب خنثی شدن توطئه‌های آمریکا دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی و خون شهدا موجب عزت و شرف ملت ایران شده است.

امام جمعه فریدونکنار یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در اوج قدرت قرار دارد و آمریکایی‌ها باید بدانند که این ملت حاضرند برای حفظ این انقلاب سخت‌ترین شرایط را تحمل و حتی جانشان را نثار کنند.

جلالی تاکید کرد: دشمن باید بداند که ملت ایران از آرمان‌های دین و اسلام و قرآن و امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری هرگز ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه فریدونکنار گفت: با استقامت و تکیه بر توان داخلی و قطع امید و انتظار از کشورهای خارجی و با وحدت و همبستگی می توان به اوج افتخار، پیشرفت و سربلندی رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا