تفکر بسیجی در دنیا انعکاس پیدا کرده است/ همیشه در مسیر شهدا باشیم

به گزارش بصیرنیوز، سردار حسین کاجی در هفدهمین یادواره ۵ شهید گمنام مدفون شده در مصلی فریدونکنار و گرامی‌داشت ۲۳۰ شهید هنرمند این شهرستان، اظهار کرد: یادواره شهدای خوشنام و هنرمند که مقارن شد با هفته بسیج بهانه‌ای است تا مروری بر افتخارات بسیجیان داشته باشیم.

وی با اشاره به بیان امام خمینی(ره) که فرمود “خدایا مرا با بسیجیانم محشور کن” خاطرنشان کرد: شهدا و بسیجیان امروز از جمله کسانی هستند که عالم را دگرگون کرده و برای دنیا و آخرت ما موثر هستند.
این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: شاید در سنگ قبر شهدای گمنام نامی از آن‌ها نباشد اما چنان قدرتی دارند که دنیا را تکان داده‌ و پشتیبان این انقلاب هستند.

کاجی یادآور شد: ما وظیفه داریم که برای شهدای گمنام برادری و خواهری کنیم و از آن‌ها بخواهیم تا در قیامت ما را شفاعت کنند.

این راوی دفاع مقدس افزود: شهدای گمنام در واقع واسطه هدایت بسیاری از افراد برای رسیدن به امام زمان(عج) هستند.

وی با بیان اینکه مزار شهدای گمنام باید در شان و مرتبه آن‌ دلیرمردان باشد، گفت: مسئولان فریدونکنار باید نسبت به مزار شهدای گمنام خوش‌سلیقگی به خرج دهند.

کاجی تاکید کرد: شهدا هر زمانی که احساس کنند ما در تنگنا قرار گرفتیم نسیمی از خودشان نشان می‌دهند و موجب آرامش ما می‌شوند.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه درگیری بزرگی در عالم شروع شده است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همیشه بر روی آن تاکید داشته و دارند، هم‌اکنون در دنیا انعکاس پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: شاید مشکلاتی از جمله مسائل اقتصادی در کشور وجود داشته باشد اما همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که هزاران شهید پشتیبان این انقلاب هستند و این مشکلات هم میگذرد.

کاجی اظهار کرد: لازم است برای همیشه در مسیر شهدا باشیم تا پرچم این انقلاب را به دست حضرت مهدی موعود برسانیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا