تشکیل ۲۹۲ میلیون تومان پرونده تخلف صنفی در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، اسماعیل اسماعیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار اظهار کرد: قرارگاه ویژه نظارت بر بازار شهرستان با چهار کمیته تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای گشت مشترک با تعزیرات، شرکت نفت، راهداری و شهرداری از جایگاه‌های عرضه سوخت، سی ان جی و تاکسی‌های شهری صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تشکیل چهار جلسه ویژه کارگروه تنظیم بازار، ویدئو کنفرانس، نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت گاز مایع برای تزریق بیشتر در شهرستان، نظارت بر بازار میوه و تره‌بار و تهیه لیست به‌روز تاکسی تلفنی شهرستان از جمله اقداماتی بوده که پس از تغییر نرخ بنزین در قراراگاه ویژه نظارت بر بازار انجام شده است.

اسماعیلی یادآور شد: بنابر اعلام تخلف در سامانه ۱۲۴ و با بررسی صورت گرفته مشخص شد برخی از رانندگان تاکسی‌های شهری و وانت‌بارها کارت سوخت خود را در اختیار کارکنان جایگاه قرار دادند و طی بازدید سر زده از پمپ بنزین ۸ عدد کارت سوخت حمل و نقل شهری و برون شهری که در اختیار جایگاه داران بود با هماهنگی دادستان این کارت‌ها ضبط و با تشکیل پرونده در محاکم قضایی درحال رسیدگی است.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۰۳ مورد بازدید با همکاری دستگاه‌های نظارتی انجام گرفت که طی این بازدیدها ۷۴ فقره پرونده به ارزش ۲۹۲ میلیون تومان تشکیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا