بصیرت، ویژگی اصلی برای دشمن شناسی/ برخی در داخل کشور دنبال بزک کردن آمریکا هستند

به گزارش بصیرنیوز، سردار بازوند در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: ابتلاهای اجتماعی بنابر خطبه نهج‌البلاغه در معرض انسان‌ها قرار می‌گیرد تا آن‌ها را غربال کند.

وی با اشاره به اینکه با نگاه به این خطبه در نهج‌البلاغه وضعیت حال حاضر سران فتنه برای ما متصور می‌شود.خاطرنشان کرد: ما باید از گذشته عبرت بگیریم و نسبت به آینده برنامه‌ریزی کنیم.

معاون هماهنگ کننده مرکز امامت سپاه تصریح کرد: در اوایل انقلاب افرادی که پیشتاز بودند اما پس از گذشت زمان و در ابتلاهای اجتماعی دچار دگرگونی شدند.

بازوند با بیان اینکه در مواجهه با اتفاق‌ها باید بصیرت داشته باشیم تصریح کرد: ویژگی نخست بصیرت شناخت دشمن است و درحال حاضر دشمن اصلی جمهوری اسلامی، دولت آمریکا است.

وی یادآور شد: درحالی که جنایت‌های مختلف در دنیا توسط آمریکا رخ داده اما متاسفانه برخی افراد در داخل کشور به دنبال بزک کردن و مذاکره با آن‌ها هستند.

معاون هماهنگ کننده مرکز امامت سپاه، دوران پهلوی را یکی از دوران خسارت بار ایران برشمرد و گفت: در دوران پهلوی خسارت‌های زیادی از جمله ۲۴ میلیارد بشکه نفت توسط آمریکا از کشور خارج شده و همچنین ایران به اوج ذلت کشانده شد.

بازوند افزود: استکبار دارای دو استراتژی است که ابتدا به دنبال خفت و ذلت و سپس به دنبال وسوسه کردن و ناامید ساختن ملت‌ها است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب عزت ما شده و در ردیف روسیه و چین رزمایش برگزار می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده مرکز امامت سپاه با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا دشمنی ساده‌ای نیست و منطق آن‌ها حکمرانی است گفت: آمریکا به دنبال توسعه منافع و توسعه ارزش‌ها است که اگر با قدرت نظامی نتوانست به آن دست پیدا کند، کشورها را وسوسه می‌کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی کشوری است که در برابر آمریکا قد علم کرده و ایستاده و همین امر موجب می‌شود که حماسه ۹ دی و اتفاقاتی از این دست رخ می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا