سردار سلیمانی نقشه توسعه‌طلبی استکبار را مهار کرد/ آغاز گام دوم انقلاب با خون شهدای مقاومت

به گزارش بصیرنیوز، سردار محمدرضا آزادی در مراسم گرامی‌داشت شهادت سردار سلیمانی که در روستای منقارپی فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: هرچه که نیت عمل افراد خالص‌تر باشد دارای اجر و مزد بیشتری است.

وی خاطرنشان کرد: خدا سردار سلیمانی را به خاطر عمل خالص و ایستادن ۴۰ ساله پای علَم رهبری اینگونه عزیز کرد که میلیون‌ها انسان نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر سوگوار شهادت او می‌شوند.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به اینکه نقشه توسعه‌طلبانه استکبار توسط سردار سلیمانی مهار شد، تصریح کرد: دشمنان اسلام نقشه‌های متعددی برای در اختیار گرفتن منطقه عملیاتی کردند که بسیاری از آن‌ها توسط سردار سلیمانی خنثی شد.

آزادی ادامه داد: در قضیه خاورمیانه جدید، آمریکا با نیروهای خود وارد عراق و افغانستان شد که نتوانستند به سرانجامی برسند اما در طرح بعدی که ماجرای داعش بود با تفرقه بین مسلمانان از مسلمانان نیرو گرفتند که آن هم به برکت وجود حاج قاسم متلاشی شد.

این رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه یکی از برکات سردار سلیمانی این است که فتنه را در مناطق پاک کرد گفت: درحالی که به گفته ترامپ هفت تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه شد اما مردم این منطقه از آمریکا متنفر هستند.

وی افزود: دشمنان در گام سوم طرح‌های خود، با یارگیری از شیعیان، فتنه آشوب داخلی در کشورهای ایران و عراق را راه‌اندازی کردند که این آشوب‌ها فقط برای کشور ما بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت درپی داشت که بازهم به شکست انجامید.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی مانند زمان حضور او با برکاتی همراه بوده است، اظهار کرد: از برکات خون سردار شهید سلیمانی اتحاد و همبستگی بیشتر در کشور و کاهش تنش‌ها بوده است.

آزادی خاطرنشان کرد: یکی از زیباترین صحنه هایی که در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی انعکاس پیدا کرد، کودکان و نوجوانانی بودند که از نسل جدید انقلاب هستند و با لباس رزم و نظامی در این مراسم حاضر شدند که نشان از رویش‌های جدید است.

این رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده قلبی و فطری است که ادامه پیدا می‌کند تصریح کرد: گام دوم انقلاب با خون سردار سلیمانی شروع شد که قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هنگام احساس ضعف در کشور به آن حمله می‌کند اذعان کرد: این اتفاق ریشه تاریخی دارد و در ابتدای انقلاب هم دشمن با ملاحضه رفتارهای بنی صدر، ایجاد آشوب‌های داخلی توسط منافقین به کشور حمله کرد.

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولان با اظهارنظرهای عجیب پیام‌هایی را به بیرون می‌دهند که همین موارد دشمن را جسور کرده و به خود اجازه هر اقدامی را می‌دهد.

آزادی تاکید کرد: برخی از افراد ادعا داشتند که با مذاکره و شبکه بین‌الملل می‌توان صلح را به‌همراه آورد، درحالی که برجام نتیجه مذاکره‌ای بود که هیچ سودی به حال ما نداشته و درحالی که قصد آن برداشتن تحریم‌ها بود اما همچنان تحریم‌ها برای کشور ما اضافه می‌شود.

وی بر لزوم انتقام از عاملان این جنایت تاکیدکرد و گفت: باید انتقام سخت و هوشمندانه از آمریکایی‌ها گرفته شود که مطالبه ما است اما همچنان باید همراه مسئولان باشیم تا مشکلی به وجود نیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا