مردم فریدونکنار سال ۹۹ خاموشی ندارند/ زیان‌دهی سازمان برق در فریدونکنار به‌خاطر نبود مشترک صنعتی

به گزارش بصیرنیوز، مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری پروژه احداث فیدر فشار متوسط جدید و اصلاح شبکه موجود برق در فریدونکنار با حضور نصیری فرماندار، زینتی معاون مشترکین و فروش شرکت توزیع نیروی برق مازندران، حیدری مدیر امور توزیع برق فریدونکنار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

ابراز تاسف از عدم وجود شرکت‌های صنعتی در فریدونکنار

بهزاد زینتی در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حدود ۳۷ هزار مشترک برق در فریدونکنار وجود دارد که از این میزان ۷۹ درصد به مشترکان خانگی و ۱۱ درصد مشترکان تجاری محسوب می‌شوند.

وی با ابراز تاسف از عدم وجود صنایع و شرکت های صنعتی در فریدونکنار، خاطرنشان کرد: هزینه هایی که سازمان برق در فریدونکنار انجام می‌دهد به علت عدم وجود شرکت‌های صنعتی بازخورد نداشته و به امر زیان‌دِه تبدیل شده است.

معاون مشترکین و فروش شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه وظیفه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است، تصریح کرد: در دهه فجر ۱۰ پروزه با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان از سوی شرکت توزیع نیروی برق مازندران به بهره‌برداری رسیده است.

زینتی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده برای رفاه حال مردم فریدونکنار و مسافرانی است که به این شهرستان سفر می کنند، یادآور شد: در سال گذشته یکی از دلایلی خاموشی در فریدونکنار، فشار زیاد به شبکه‌ها بود که با توسعه فیدر که انجام شده پیش‌بینی می‌شود که در سال ۹۹ این شهرستان مشکل خاموشی نداشته باشد.

وی افزود: صنعت برق بسیار هزینه‌بردار بوده و لازم است مشترکان در پرداخت صورت‌حساب‌های خود همکاری لازم را داشته باشند.

افتتاح ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در فریدونکنار

یعقوب حیدری مدیر امور توزیع برق فریدونکنار در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۱۰ پروژه در پنج محور کاهش تلفات، اصلاح و بهینه‌سازی، توسعه فیدر، رینگ خطوط ۲۰ کیلوولت، توسعه و احداث شهری و روستایی برای متقاضیان جدید با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه توسعه خط جدید از پست کمپکت به طول چهار کیلومتر با اعتبار ۴۸۵ میلیون تومان به افتتاح رسید که با این پروژه منطقه غرب فریدونکنار دارای یک خط جدید شده و موجب کاهش خاموشی‌ها و تعادل میزان بار در خطوط می‌شود.

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار تصریح کرد: تمامی اعتبارات پروژه‌های به افتتاح رسیده از منابع داخلی شرکت توزیع برق مازندران تامین شده است.

حیدری یادآور شد: در سال آینده یکی از پروژه‌هایی که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم و بعد از تبدیل پست سیار به پست باز به احتمال زیاد صورت می‌گیرد، اضافه کردن فیدر بر روی این پست و رینگ با پست دریاسر است تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زیر یک درصد از مشترکان در فریدونکنار به بخش صنعتی اختصاص دارد که همین امر موجب مشکلاتی می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا