آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در فریدونکنار/ سایه سنگین نظارت بر سر محتکران

به گزارش بصیرنیوز، اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و به‌منظور ایجاد آرامش در بازار و برنامه‌ریزی برای نظارت بر تامین و توزیع به موقع اقلام و کالا‌های اساسی نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، لبنیات، خرما، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان فریدونکنار از ۳۰ فرودین آغاز و تا سه خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی تشدید خواهد شد و رسیدگی به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی در سطح شهرستان از اولویت‌های مهم بازرسی‌ها است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم درصورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی شکایت خود را با سامانه  ۱۲۴ اداره صمت و یا تلفن ۳۵۶۶۷۳۳۰  واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.

اسماعیلی یادآور شد: طی هماهنگی های به‌عمل آمده با دستگاه‌های اجرایی و با تشکیل قرارگاه نظارت بر بازار گشت‌های مشترک در رابطه با  نحوه فعالیت واحدهای پرخطر و کم‌خطر آغاز شده است.

وی گفت: از متصدیان واحدهای صنفی کم‌خطر درخواست می‌شود نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام و در محل کار خود نصب کرده و واحدهای پرخطر هم از ادامه فعالیت خود خودداری کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار همچنین خاطرنشان کرد: احتمال دارد با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان برخی از افراد فرصت‌طلب نسبت به دپو کالا در انبارها اقدام و از عرضه آن خودداری کنند.

اسماعیلی گفت: به منظور اعمال نظارت بیشتر، اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان علاوه بر اجرای طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص احتکار و دپو کالا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا