خدمت‌رسانی ۱۲۰ خادمیار رضوی فریدونکناری در مبارزه با کرونا/ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش بصیرنیوز، مهدی آزادی کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص مقابله با بیماری کرونا توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی فریدونکنار اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا خادمیاران رضوی همراه با تمامی مردم و گروه‌های جهادی اقدام به فعالیت‌های خیرخواهانه کردند.

وی خاطرنشان کرد: هزار جفت دست‌کش، ۱۵ هزار عدد ماسک و ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط خادمیاران رضوی فریدونکنار تولید و بین شهروندان و نیازمندان توزیع شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی فریدونکنار تصریح کرد: تعداد ۱۲۰ نفر از خادمیاران این شهرستان در امر خدمت‌رسانی به محلات فعال بوده و همچنین ۱۰ نفر از این خادمیاران به پرسنل درمانی کمک کردند.

آزادی با بیان اینکه تعداد ۵۰۰ پاکت آب‌میوه تهیه و برای بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار ارسال شده است گفت: در ایام عید نوروز که همزمان شده بود با روزهای کرونایی، ۲۵۰ سبد کالا به ارزش ۱۵ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در روزهایی کرونایی یادآور شد: سرکشی از بیمارستان امام خمینی(ره)، شبکه بهداشت و ۶ مرکز درمانی شهر و روستا و تجلیل از مدافعان سلامت با تقدیم گل، تبرک حرم و لوح حرم مطهر رضوی از جمله اقدامات فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی فریدونکنار بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی فریدونکنار افزود: برپایی کاروان شادی و تهیه و توزیع هزار بسته هدیه در روز ولادت امام زمان(عج) در محلات و حاشیه شهر توسط خادمیاران از دیگر اقدامات فرهنگی بوده است.

آزادی اظهار کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی فریدونکنار با همکاری خادمیاران در تهیه هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی ستاد حامیان مردمی مبارزه با کرونا شهرستان فریدونکنار که ارزش ریالی آن مبلغ ۲۰ میلیون تومان بوده مشارکت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در طرح سفره مهربانی بیش از ۳۰۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۲۰۰ هزار تومان در شهر و روستا تهیه و در شب‌های قدر توزیع می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا