اتصال برق موجب آتش‌سوزی یک خانه روستایی در فریدونکنار/ شهروندان منازل خود را بیمه کنند

به گزارش بصیرنیوز، سیدمحمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در یکی از روستاهای فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: غروب روز گذشته(جمعه) طی تماسی با ایستگاه آتش‌نشانی فریدونکنار و اعلام وقوع آتش‌سوزی ماموران این ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در روستای نوایی‌محله فریدونکنار رخ داده بود خاطرنشان کرد: حادثه آتش‌سوزی در یکی از منازل مسکونی روستای نوایی‌محله فریدونکنار رخ داده بود که با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی از گسترش حریق جلوگیری به‌عمل آمد.

مسئول واحد آتش‌نشانی فریدونکنار تصریح کرد: این حادثه به علت اتصال برق در یکی از اتاق‌های ساختمان رخ داد که متاسفانه وسایل و قسمتی از سقف آن دچار حریق شد.

احمدی با بیان اینکه متاسفانه منزل از بیمه برخوردار نبوده است گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا نسبت به مناسب‌سازی امکانات برق و مسائل ایمنی و همچنین بیمه منازل خود اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول واحد آتش‌نشانی فریدونکنار با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۵ هنوز در برخی از روستاها فعال نیست و امکان دارد که در زمان تماس، آتش‌نشانی شهرهای دیگر پاسخ دهند اظهارکرد: اهالی روستاهای فریدونکنار در زمان وقوع هر حادثه‌ای که نیاز به حضور آتش‌نشانان داشت می‌توانند با شماره مستقیم ۳۵۶۵۲۲۲۲ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا