۱۰ کاندیدا به صف شدند/آیا قرار هست برادر جای برادر بیاید؟

به گزارش بصیرنیوز، به نقل از بلاغ، والیبال استان مازندران در طی سال های اخیر به موفقیت ها و پیشرفت های خوبی دست یافته بود و اخیرا نیز سید میلاد تقوی رئیس هیات والیبال بعنوان دبیرکلی فدراسیون والیبال منصوب شد تا نشان دهد مازندران از پتانسیل بالایی در والیبال برخوردار است.

حضور دو نماینده در لیگ برتر و چندین نماینده در لیگ های پایین تر و همچنین حضور ملی پوشان و لژیونر های مازندرانی اعتبار والیبال مازندران را بیشتر از قبل می کند.

اما حالا که سید میلاد تقوی به مسند دبیرکلی فدراسیون درآمده است، والیبال مازندران وارد چالش جدید دوران انتخابات شده و اشخاص زیادی نیز برای کسب این کرسی اعلام آمادگی کرده اند.

در آستانه انتخابات هیات والیبال، ۱۰ کاندید نام نویسی کرده اند. شنیده شده از بین این ۱۰ کاندید چند کاندید انصراف خواهند داد و یکی دو کاندید نیز موفق به کسب تایید صلاحیت نشده اند.

به احتمال فراوان در نهایت انتخابات بین دو سه گزینه برگزار خواهد شد تا تکلیف رئیس هیات والیبال مشخص گردد.

اما از نکات حاشیه ای و عجیب می توان به حضور برادر رئیس قبلی و دبیرکل فعلی فدراسیون والیبال اشاره کرد که شائبه تخلف در انتخابات را بسیار زیاد کرده است که نگرانی را در جامعه والیبال مازندران اضافه کرده و اعتراض به این حضور در برخی علاقه‌مندان به این رشته را زیاد کرده است.

در بین کاندیدای هیات والیبال نام برادر سید میلاد تقوی به چشم میخورد که این شک را به وجود می آورد که احتمال دارد، دبیرکل فدراسیون از برادرش در انتخابات حمایت کند.

اما میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در این باره اظهار کرد: به احتمال زیاد مهرماه انتخابات هیات والیبال مازندران انجام خواهد شد و با اینکه برادر من نیز ثبت نام کرده است اما به صراحت اعلام می کنم که طرف هیچکس را نخواهم گرفت و احتمال انصراف برادرم از این انتخابات نیز وجود دارد.

به گزارش بلاغ؛ پذیرش ریاست هیات استانی والیبال خیز کار هر کسی نیست و امیدواریم فردی انتخاب شود که سوای مدیریت دارای قدرت محلی نیز باشد و فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بداند تا شائبه های جدی انتخابات و بحث موروثی بودن صندلی ریاست رقم نخورد و جهت رفع این شائبه ها برادر جناب دبیر فدراسیون انصراف خود را اعلام کند که خدایی نکرده خدشه‌ای به درستی انتخابات وارد نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا