بحران خانوادگی از نشانه‌های دیگر افول آمریکا است/از بین بردن هویت مادران ایرانی در دستور کار دشمن

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدباقر حسینی در اجتماع اربعین حسینی مردم فریدونکنار اظهارکرد: اگر امسال به‌خاطر شرایطی که وجود داشت زائران حسینی نتوانستند در کربلا حاضر شوند اما جلوه‌های ویژه‌ای از ابراز ارادت را در کشور شاهد بودیم که در واقع ایران را یکپارچه به حسینیه تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه ما همه شاگرد مکتب ائمه اطهار هستیم خاطرنشان کرد: اگر نیت قلب و روح افراد در کربلا باشد بنابر روایات ثواب حضور در کربلا را برده است.

مسئول نهاد نماینگی رهبری در دانشگاه نوشیروانی بابل تصریح کرد: وسعت روحی انسان آنقدر به آدم ظرفیت می‌دهد که می‌توان پس از ۱۴۰۰ سال همچنان دلبسته امام حسین(ع) و رهرو راه آن بزرگمرد باشیم.

حسینی با بیان اینکه خداوند سرمایه گرانقدری به نام محبت اهل بیت را به شیعیان عطا کرده است گفت: کسانی که در مسیر اهل بیت قرار داشته باشند آبرومند خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ تلاش بسیاری صورت گرفت تا معیار دوستی و دشمنی عوض شود، تصریح کرد: یکی از بسترهای این کار ایجاد جنگ نرم بود که در چند سال اخیر بیشتر مشاهده شده است.

مسئول نهاد نماینگی رهبری در دانشگاه نوشیروانی بابل یادآور شد: اندیشمندان غربی اعتراف می‌کنند که تمدن آمریکایی رو به افول است و دچار بحران خانوادگی شدند که پدر و مادر هیچ ارزشی برای آن‌ها ندارند.

حسینی با بیان اینکه دین اسلام معیار کامل ارزش‌گذاری را برای انسان مشخص کرده است گفت: توجه به پدر و مادر و آبروداری از ملاک‌های تربیت دینی است که دنیای غرب با این ملاک‌ها فاصله گرفته است.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف نتوانستند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند دست به بنیان خانواده‌ها زده‌اند و به صراحت اعلام کرده‌اند که به‌دنبال از بین بردن هویت مادران ایرانی هستند.

مسئول نهاد نماینگی رهبری در دانشگاه نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه منطق اهل بیت می‌تواند نجات دهنده انسان‌ها باشد اظهارکرد: کسانی که با دستگاه امام حسین(ع) سنخیتی ندارند عاقبت آن‌ها خطرناک است.

حسینی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی به‌خاطر مشکلات معیشتی شاید حفظ ایمان سخت باشد اما بنابر آیات قرآن در سختی‌ها باید صبر پیشه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا