بسیج از تهدید و تحریم نمی‌هراسد/احداث ۱۰ واحد مسکونی محرومان با اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته بسیج فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: بسیجیان بندگان مطیع خدا و ذخیره‌های الهی در عصر ظهور هستند که بشریت قرن‌ها قدم‌های استوار آن‌ها را به انتظار نشسته بود تا بیایند و گره از کارهای فروبسته باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در قلب حوادث خون‌بار دهه ۶۰ که شیاطین عالم برای ویرانی همه جانبه انقلاب اسلامی تمام اختلاف خود را کنار گذاشته بودند و بر سر این هدف مشترک هم پیمان شده بودند پا به میدان گذاشته و اهداف آن‌ها را بر باد دادند و به مصاف دشمنانی شتافتند که با خیل عظیمی از آهن به مصاف ایمان آمده بودند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه بسیج از تهدیدها و تحریم‌ها نترسیده و هرگز نمی‌هراسد، از خطوط قرمز دشمن عبور می‌کند و حتی خطوط قرمز آن‌ها را به عقب می‌راند تصریح کرد: پرواز از منطقه پرواز ممنوع توهمات و توطئه‌های نظام سلطه و برهم زدن معادلات استکبار جهانی از ویژگی‌های بسیج است و این نهاد مقدس خود قاعده جدیدی منطبق بر ادبیات انقلاب اسلامی و منظومه فکری امام عزیز و گرانقدر انقلاب تولید می‌کند.

برمر ادامه داد: آن‌چیزی که دشمنان انقلاب اسلامی را دچار خطای محاسباتی می‌کند، تجزیه و تحلیل روحیه تفکر و حرکت بسیج با عقل ظاهربین و مغزهای کوچک و زنگ‌زده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص سپاه شهرستان فریدونکنار در زمینه اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی گفت: احداث بیش از ۱۰ واحد منزل مسکونی مددجویی ۵۵ و ۹۰ متری با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیرین نیکوکار و با تلاش جهادگران بسیج سازندگی و مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج طی یک سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیون تومان از جمله اقدامات در زمینه محرومیت‌زدایی بوده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: در زمینه اشتغال‌زایی نیز حمایت بیش از ۵۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی و محلی با عضویت بیش از دو هزار نفر و کارسازی بیش از یک میلیارد تومان وام از منابع صندوق‌ها، بانک‌ها و مشارکت خیرین نیکوکار صورت گرفته است.

برمر با اشاره به نقش‌آفرینی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه و شبکه مردمی اطلاعات بسیج اظهارکرد: سلسله عملیات انهدام باند سازمان‌یافته توزیع سلاح جنگی و شورشی و همچنین کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر انواع مشروبات داخلی و خارجی ضربات سنگینی به پیکره تهدیدات سرزمینی وارد کرده است.

وی درخصوص فعالیت‌های صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا گفت: مقابله مردم محور با کرونا، بسیج کنندگی منابع و ظرفیت‌ها با ائتلاف مساجد و هیئت‌ها، هم‌افزایی گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلی و قشری و پشتیبانی خیرین نیکوکار و مجامع خیرین، خدمات و کمک‌های مومنانه متنوعی از ضدعفونی اماکن و معابر، تولید و توزیع اقلام بهداشتی، توزیع سبدهای معیشتی، تامین جهیزیه، لوازم‌التحریر دانش‌آموزی، نذر خون، نذر شغل و سایر حوزه‌های خدمت‌رسانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان کمکهای مردمی، الگویی ماندگار از حماسه مردمی در شهرستان فریدونکنار به نمایش گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا