ترور شهید فخری‌زاده اراده ملت ایران را قوی‌تر می‌کند/دولت به فکر مذاکره با جنایتکاران نباشد

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه ترور شهید محسن فخری‌زاده یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور اظهارکرد: وقوع حادثه ترور شهید فخری‌زاده که به دست جنایت‌کاران وابسته به استکبار و صهیونیست صورت گرفته نشان از کینه و دشمنی دیرینه آن‌ها با جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که پس از سال‌ها تحریم و فشار حداکثری با مقاومت، صبر و استقامت ملت شریف ایران رو به رو شده و دیگر امیدی به اینگونه اقدامات نداشته‌ و دچار استیصال شدند برای اینکه بتوانند با ترفندی دیگر ملت ایران را شکست بدهند دست به حرکت مذبوحانه ترور شخصیت‌های علمی ما زدند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه در تمام دنیا و توسط اهل منطق و درایت این حرکت وقیح محکوم می‌شود تصریح کرد: استکبار جهانی و اسرائیل مزدور برای اینکه بتوانند ضربه‌ای به نظام جمهوری اسلامی بزنند مزدوران خود را در داخل ایران مامور کرده تا این جنایت را انجام دهند.

جلالی تاکید کرد: این حرکت‌ها نه تنها ملت ما را ضعیف نمی‌کند بلکه روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی را در بین ما تقویت کرده و موجب می‌شود که با اراده قوی‌تر و تصمیم جدی‌تر در صحنه‌های مختلف حاضر شده و راه این شهیدان گرانقدر را ادامه دهیم.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ایران دانشمند هسته‌ای بسیار دارد و اگر به خیالشان آمده که با ترور یکی از این دانشمندان، صنعت هسته‌ای ما برچیده می‌شود در اشتباه محض هستند چراکه جمهوری اسلامی مانند فخری‌زاده‌ها زیاد دارد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه حرکت ناجوانمردانه دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند، یادآورشد: به لطف الهی انتقام خون شهید فخری‌زاده را از این جنایت‌کاران خواهیم گرفت.

جلالی با بیان اینکه صحبت از مذاکره با کشورهای استکباری امری بیهوده است اظهارکرد: هیچ اعتمادی نباید به این جنایت‌کاران کرد چراکه آن‌ها هم در مذاکره فریبکاری می‌کنند و هم در زمینه‌های مختلف مانند این حادثه دست‌های پلیدشان به خون شهدای ما آغشته است.

وی خاطرنشان کرد: دولت که یک بار نتیجه مذاکره را دیده نباید دیگر به فکر آن باشد بلکه هم‌اکنون باید با اعتماد به نیروهای داخلی دنبال تلاش برای غلبه بر تحریم باشد.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی با تکیه بر نیروهای داخلی، دانشمندان، جوانان فداکار و بسیجیان ایثارگر در کشور مورد توجه قرار گیرد آثار تحریم ها محو می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا