شرایط امروز جامعه با خون شهدای ۱۶ آذر تناسبی ندارد/ترورهای وحشیانه چهره اصلی استکبار را آشکار کرده است

به گزارش بصیرنیوز، سیده فاطمه میررمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: دانشجویان متعهد نقش به‌سزایی در استکبارستیزی داشته و این موضوع در تاریخ غیر قابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدای ۱۶ آذر و آرمان‌های آن‌ها با شرایط امروز جامعه که عده‌ای به هر دلیل به‌دنبال سازش با دولت‌های استکباری و نظام سلطه هستند، هیچ تناسبی ندارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ که منجر به شهادت سه تن از دانشجویان متعهد و مجروح شدن جمعی از دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی شده بود نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.

میررمضانی درخصوص محورهای استکبارستیزی در کلام امام و رهبری گفت: الهی بودن، دائمی بودن، سازش‌ناپذیری و مبارزه تا نابودی کامل استکبار از جمله ویژگی‌های توصیه شده در راه استکبارستیزی است..

وی یادآورشد: دهه ۶۰ دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت و بیداری دانشجویی، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و حضرت امام خمینی(ره) نیز در تایید اقدام انقلابی دانشجویان آن را انقلاب دوم نامیدند و امروز هم باید همان مسیر تداوم داشته باشد.

این فعال دانشجویی پیشگامی دانشجویان در دفاع مقدس و تقدیم ۵ هزار شهید دانشجو را بیانگر حضور در صحنه و هوشیاری دانشجویان در شناخت دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: دانشجو همواره باید پر انرژی، با بصیرت و تحلیل‌گر وقایع مختلف باشد.

میررمضانی در ادمه تاکیدکرد: دانشجویان از خون‌هایی که برای آبیاری انقلاب اسلامی ریخته شده نباید غافل شوند و برای گمراه نشدن در این مسیر باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند.

وی در مورد جایگاه استکبارستیزی در قرآن و روایات گفت: قرآن دشمنان اسلام را به دو دسته درونی و بیرونی تقسیم می‌کند که دشمن درونی شامل شیطان و نفس اماره می‌شود و دشمنان بیرونی شامل مستکبرین عالم که سرشاخه اصلی آن آمریکای جنایتکار است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه دانشجو باید روحیه انقلابی‌گری داشته باشد، عنوان کرد: روحیه انقلابی‌گری باید بر اساس استکبارستیزی بوده چراکه باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری، استکبارستیزی نشأت گرفته از انقلابی‌گری است.

میررمضانی یادآور شد: ترورهای وحشیانه و خصمانه استکبار جهانی علیه دانشمندان و چهره‌های خدمت‌گزار علمی کشور، چهره شیطانی آمریکا و انگلیس جنایتکار و صهیونیست جهان‌خوار را بر همه دانشجویان و دانشگاهیان ما آشکارتر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان نسل امروز باید با آرمان‌های مقدس شهیدان تجدید عهد کرده و همراه با دانشجویان استکبارستیز نسل گذشته هم قسم شوند که راه شهیدان را ادامه داده و خشم انقلابی خود را علیه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با جهاد علمی به منصه ظهور برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا