بصیر گزارش می دهد

انتقاد شدید ایرانی ها این بار به صفحه فیس بوک سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا / عکس

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دوشنبه ۲۳ دی در جریان سفر به لبنان، بر سر مزار شهید عماد مغنیه در حومه جنوبی بیروت حاضر شد و تاج گلی بر آن گذاشت.

در پی این اقدام دکتر ظریف،آمریکا قرار دادن تاج گل بر مزار شهید عماد مغنیه یکی از فرماندهان نظامی سابق حزب‌الله لبنان را محکوم کرد.

به گزارش رویترز، کیتلین هایدن سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، با محکوم کردن اقدام ظریف گفت:مغنیه عامل برخی اقدامات تروریستی وحشتناک بود که به کشته شدن صد‌ها بی‌گناه از جمله شماری از شهروندان آمریکا انجامید.

هایدن ادامه داد: اقدام به بزرگداشت شخصی که در چنین اقدام‌های وحشیانه‌ای شرکت داشته و سازمانش همچنان به فعالیت‌های تروریستی خود در سراسر جهان با تمام توان ادامه می‌دهد، پیامی نادرست مخابره می‌کند و تنها به افزایش تنش در منطقه می‌انجامد.

برپایه این گزارش  آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه آمریکابا انتشار این خبر در صفحه فیس بوک خود با واکنش هایی از طرف کاربران ایرانی روبرو شد.

حضور کاربران ایرانی فیس بوک در صفحه آلن ایر با درج کامنت هایی نظیر : “آقای سخنگو دولت شما هم که هواپیمای مسافربری ما رو روی خلیج فارس منهدم کرد مدال افتخار داد!حافظه تون رو تقویت کنید” و یا “ایران هم حضور سران آمریکا در مراسم سلاخ مدیترانه(شارون) را محکوم می کند.” و همچنین “شما به شارون که از انسانیت بویی نبرده و زن و بچه و غیره رو قتل عام کرده ادای احترام می کنید..” و …. قابل توجه بود.

کابران ایرانی بار دیگر با انتقاد شدید این اقدامات آمریکا را پوچ و توخالی دانستند.

شهید عماد مغنیه معروف به «حاج رضوان» بيشترين تعداد عمليات عليه رژيم صهيونيستي را در جهان به نام خود ثبت كرده است تا جائیکه آمریکا برای سر عماد مغنیه ۲۵ میلیون دلار جایزه تعیین کرد و ۴۲ کشور جهان برای بازداشت و قتل وی بی وقفه در تلاش بودند.

 معاون جهادی حزب الله لبنان در بهمن ماه ۱۳۸۶ در منطقه کفرسوسه سوريه به دنبال انفجار يک خوردوی بمب‌گذاری شده، توسط سازمان‌های جاسوسی رژيم صهيونيستی به شهادت رسيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا