در بازی با بوسنی دفاعِ مطلق نداشتیم/ آلمان قهرمان جام جهانی می‌شود

به گزارش بصیر به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا ، مجید جلالی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با بوسنی گفت: ملی پوشان در بازی روز گذشته بازی خوبی نسبتا خوبی به نمایش گذاشتند و عملکردشان مقداری با دو بازی اولشان تفاوت داشت.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم ملی در بازی دیروز ذهنیت دفاع مطلق نداشت و بازی بازتری را انجام می داد.

وی در پاسخ به این سئوال که فدراسیون باید با کی‌روش ادامه دهد یا خیر، تصریح کرد: وقتی می توان به این سئوال پاسخ داد که انتظارات ما از فوتبال ملی تعریف شود و سپس به فکر تمدید شدن یا نشدن قرارداد کی‌روش باشیم. به نظر من این مربی پرتغالی قادر به برآورده کردن هر خواسته ای نخواهد بود.

جلالی آلمان را شانس اول قهرمانی جام جهانی دانست و تصریح کرد: با عملکردی که از تیم ملی فوتبال آلمان دیدم، این تیم را شانس اول قهرمانی بیستمین دوره جام جهانی می دانم.

سرمربی فعلی تیم فوتبال سایپا در خصوص نتایج تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی تأکید کرد: کره جنوبی هم موفق نخواهد شد کار چندان خاصی انجام دهد و باید فکری اساسی به حال فوتبال قاره کهن شود تا از وضعیت نامطلوب فعلی خارج شود.

وی در خصوص اینکه برای فصل پیش رو چه رتبه ای را برای تیم سایپا در لیگ برتر پیش بینی می کنید، گفت: در سایپا هدف ما این است که خوب باشیم و بازیکنان جوانی را به این تیم آورده ایم تا کارهای بزرگی انجام دهیم. هدف ما حضور در بالای جدول است که امیدواریم به این مهم دست یابیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا