آیت‌الله مصباح عالم شجاع در مقابل جریان تحریف انقلاب اسلامی/جوخه ترور اصلاح‌طلبی همچنان ادامه دارد

به گزارش بصیرنیوز،سیدامیر سادات کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: پس از تشکیل انقلاب اسلامی جریان انقلاب تلاش داشت با حمایت مردم، رهبری امام امت و با پشتیبانی ایدئولوژی اسلامی به سمت جلو حرکت کند تا تمامی سنگرهای محبوس مانده را فتح و به عنوان جامعه الگو، حکمرانی اسلامی را به دنیا صادر کند.

نهضت آزادی و سازمان مجاهدین دو گروه همپیمان برای تخطئه انقلاب اسلامی
وی با اشاره به اینکه در مقابل جریان انقلاب، جریانی در کشور تشکیل می‌شود که به‌عنوان شبکه همکار دشمن است خاطرنشان کرد: رسالت این جریان، مهار انقلاب در گام نخست، منحرف کردن انقلاب از ریل اصلی و در نهایت براندازی است.کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: جریان و شبکه همکار دشمن از دو گروه در ابتدای انقلاب تشکیل شده بود که اهداف مشترک نانوشته داشته و شاید در ظاهر دچار اختلاف نظرهایی بودند اما در مقام عمل یکدیگر را پوشش می‌دادند.

سادات کرمی ادامه داد: یکی از این دو گروه نهضت آزادی بود که جریان غرب‌گرا و لیبرال را دنبال می‌کرد که از اساس با تئوری انقلاب و جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و گزاره‌های گفتمانی امام خمینی(ره) مخالف بودند که پس از این نهضت در دولت موقت، آقای بنی‌صدر میراث‌دار این گروه شد.

وی افزود: گروه دوم یک گروه رادیکال، افراطی و خشونت‌طلب به نام سازمان مجاهدین خلق یا همان منافقین بودند که با نهضت آزادی مانند دو لبه یک قیچی تلاش داشتند تا در سه گام نابودی انقلاب را رقم بزنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اهداف مشترک و نانوشته نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق گفت: این دو گروه برای اینکه انقلاب را مهار و سپس منحرف کنند، باتوجه به اینکه تشکیل انقلاب انجام شده و در مرحله نظام‌سازی بود، آن‌ها به‌دنبال عدم شکل‌گیری نظام مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی بودند که برای این کار نیاز به جلوگیری از ایدئولوژی‌پردازی توسط افراد کلیدی انقلاب اسلامی داشتند چراکه اگر در کشوری نظام‌سازی صورت گیرد به سختی می‌توان جلوی پیشرفت آن را گرفت.

سادات کرمی یادآورشد: در این بین وظیفه نهضت آزادی و در ادامه آن بنی صدر، ترور شخصیت و مقابله با ایدئولوگ‌های انقلاب اسلامی مانند شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید رجایی و مقام معظم رهبری است که تمام تلاش خود را با راه‌اندازی جوخه های ترور شخصیت به کار می‌گیرد تا میزان مقبولیت آن‌ها را در داخل کشور میزان کاهش دهند و با ابزارهای مختلف دست به تخریب این افراد زده تا جایی که به شهید بهشتی لقب آخوند انگلیسی داده بودند.

وی اظهارکرد: زمانی که نهضت آزادی موفق به رسیدن اهداف خود نمی‌شود و افرادی که آن‌ها مدنظر داشتند با مقبولیت بیشتر درحال تلاش برای نظام‌سازی و نگارش قانون اساسی کشور مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی هستند، گروه دوم دست به ترور آن‌ها می‌زند و تمام کسانی که مغضوب آقای بازرگان، بنی‌صدر و نهضت آزادی در زمینه نظر و عمل بودند توسط مجاهدین خلق ترور می‌شوند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اعضای سازمان مجاهدین خلق از شاگردان بازرگان و نهضت آزادی هستند که در بسیاری از مراکز کلیدی نظام توسط ابراهیم یزدی ورود پیدا می‌کنند که نشان می‌دهد این دو گروه با هم همدست هستند.

ادامه روش نهضت آزادی این بار در لباس پوشش سیاسی و رسانه‌ای
سادات کرمی تصریح کرد: پس از گذشت چند سال از عمر انقلاب اسلامی که همراه با استعفای نهضت آزادی، فرار بنی صدر از کشور و انهدام سازمان مجاهدین می‌شود، همچنان شبکه مهار، انحراف و براندازی انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود و با تغییر استراتژی تلاش می‌کنند در پوشش سیاسی و روشنفکری با ابزار رسانه‌ای وارد شوند تا همان روش‌های نهضت آزادی برای منفورسازی و منزوی کردن چهره‌های اصلی ایدئولوگ انقلاب را دنبال کنند.

وی گفت: بسیاری از این افراد در خط جریان اصلاحات حضور دارند که دست به شناسایی شخصیت‌های کلیدی که خلا افرادی مانند شهید مطهری و شهید بهشتی را پر می‌کنند می‌زنند و اقدام به سازماندهی جوخه‌های ترور شخصیت برای تمامی این افراد می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: این جریان تلاش می‌کند تا در سال‌های پایانی دهه ۶۰ و به‌ویژه دهه ۷۰  اثبات کند گفتمان انقلاب اسلامی و گزاره‌های گفتمانی مطرح شده توسط امام در زمینه حکمرانی و مدیریت ناکارآمد و مخالف آزادی و استقلال برای مردم است.

سادات کرمی افزود: جریان اصلاحات به دنبال تخریب گزاره‌های گفتمان انقلاب اسلامی و جایگزین کردن گزاره‌های گفتمان غربی و لیبرال به جای آن، انقلاب را از ریل اصلی منحرف کنند.

آیت‌الله مصباح ادامه دهنده مسیر مطهری و بهشتی
وی مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی را از جمله ایدئولوگ‌های انقلاب اسلامی و ادامه دهنده مسیر شهید مطهری و شهید بهشتی نام برد و یادآورشد: آیت‌الله مصباح که به فرموده مقام معظم رهبری جای شهیدان بهشتی و مطهری را پر کرده بودند با زبان گویا و استدلال‌های قوی سینه سپر کرده تا گزاره‌های کارآمدی انقلاب اسلامی را به اثبات برسانند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به قدرت بالای استدلال آیت‌الله مصباح یزدی عنوان کرد: بزرگان جریان اصلاحات و رادیکال در جلسات مناظره‌ای که با آیت الله مصباح داشتند قدرت پاسخگویی به ایشان را پیدا نکرده و از همینجا خط تخریب این فرد در دستور کار جوخه ترور آن جریان قرار می‌گیرد.

سادات کرمی ادامه داد: آیت‌الله مصباح از معدود علمایی بوده که در راه دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی مانند شهید مطهری رشادت به خرج داده بود و در مقابل انحراف و تخریب خط لیبرال با تمام خباثت‌هایی که این جریان داشت محکم ایستادگی می‌کند.

شهید انقلاب برازنده نام آیت‌الله مصباح یزدی
وی افزود: این شجاعت و ایستادگی موجب می‌شود زبان‌های بغض‌آلود و قلم‌هایی که به‌عنوان پادوهای غرب هستند حتی تا به امروز در نشریات و سایت‌ها دست به تخریب این شخصیت بزرگ بزنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان نقش مهم آیت‌الله مصباح در بصیرت‌افزایی و روشنگری مسائل مختلف همچون فتنه ۸۸ اظهارکرد: آیت‌الله مصباح در برهه‌های مختلف حتی آبروی خود را تقدیم انقلاب می‌کند و از این بابت می‌توان ایشان را شهید انقلاب نامید.

سادات کرمی با بیان نمونه‌هایی از خط تخریبی جریان اصلاح‌طلب علیه آیت‌الله مصباح که حتی تا به امروز ادامه دارد گفت: زمانی که آیت‌الله مصباح از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردند و پس از مدتی به علت تغییر مواضع و رویکردها این حمایت برداشته شد جریان رسانه‌ای اصلاحات آتش تخریب گسترده‌ای علیه آیت‌الله مصباح روشن کرد که همچنان روشن است.

وی با تشریح اینگونه حمایت‌ها تاکید کرد: اینکه یک شخصیتی که دارای جایگاه حقوقی و اجرایی نیست از یک گزینه که به نظر خود او صلاحیتش بیشتر از گزینه‌های دیگر است حمایت کند هیچ اشکالی نداشته و حتی توصیه بزرگان بر این است که آن گزینه را به دیگران معرفی کنید و باتوجه به اینکه آیت‌الله مصباح شخصیت حقوقی و اجرایی نداشتند اشکالی بر ایشان در این زمینه وارد نیست.

مدار انقلاب اسلامی خط قرمز آیت‌الله مصباح
کارشناس مسائل سیاسی با نادرست خواندن تلقی نقطه ضعف توسط جریان اصلاحات و رادیکال برای آقای مصباح در ماجرای احمدی‌نژاد، گفت: حمایت در یک مقطع و برداشتن حمایت در یک مقطع دیگر نشانه نقطه قوت آیت‌الله مصباح بوده چراکه  حمایت از افراد باید تا جایی صورت گیرد که در مدار انقلاب اسلامی قرار دارند و به فرموده امام خمینی(ره) “ملاک حال فعلی افراد است”.

سادات کرمی با اشاره به اینکه نیروی انقلابی اصیل بر اصول انقلاب می‌ایستد و هیچ تعصبی بر روی افراد ندارد اظهارکرد: آیت‌الله مصباح که یک فیلسوف انقلابی است زمانی که متوجه می‌شود فرد مورد حمایت وی از اصول انقلابی درحال انحراف است از اعتبار خود هزینه می‌کند و به صراحت از وی تبری می‌جوید.

وی در تبیین واژه تحجر که بسیاری از افراد رادیکال آن را به نیروهای انقلابی نسبت می‌دهند، خاطرنشان کرد: درحالی جریان اصلاحات نیروهای مومن و انقلابی را متحجر خطاب می‌کنند که خودشان اسطوره تحجر هستند چراکه حاظر نیستند دست از تعظیم برای کسانی که دچار دگردیسی‌های فراوان در طول عمر خود شده‌اند بردارند و متعصبانه از آنها دفاع کرده و نامشان را تَکرار می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی درخصوص شبهاتی که برخی از جریان‌ها نسبت به مواضع آیت‌الله مصباح مطرح می‌کنند گفت: تئوری جمهوری اسلامی با این شیوه اجرا توسط امام خمینی(ره) ابداع شده و در دنیا حتی به غیر از معصومین چنین حکومتی را نداشته‌اند.

سادات کرمی با بیان اینکه امروز کشور ما با تکیه بر جمهوریت و چارچوب اسلام درحال حرکت است خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصباح نسبت به این موضوع اذعان داشتند که در جامعه اسلامی نمی‌توان جمهوریت را جدا از اسلامیت دانست و نظر مردم در طول نظر خدا تعریف می‌شود نه در عرض نظر خدا.

وی با طرح سوالی که آیا رهبری حق دارد تنفیذ نکند؟ تصریح کرد: رهبری به واسطه اتصالی که به شارع دارد و در مقام ولی‌فقیه نظر مردم را تنفیذ می‌کند که می‌تواند این کار را نکند اما در شرایط کنونی کشور، مقام معظم رهبری اصرار دارند تا جای ممکن در سطح آگاهی مردم حکومت را به جلو ببرند و با تکیه بر مردم‌سالاری دینی این اقدام را انجام دهند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: زمانی که جریان تحریف تمام تلاش خود را به کار بسته بود تا مشروعیت انقلاب را هدف گیرد و اثبات کند که انقلاب اسلامی فقط مقبولیت دارد و مقبولیت همان دموکراسی است آقای مصباح بُعد شرعی و مشروعیت را برجسته کرد تا در مقابل این جریان بایستد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا