فریدونکنار در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت/ بستری ۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره)

به گزارش بصیرنیوز،ناصر بزرگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: باتوجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری در فریدونکنار، این شهرستان به حالت قرمز درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری تمامی مراسمات و تجمعات از قبیل بازارهای هفتگی، مراسمات عروسی و عزا، نمازجماعت و تمامی جشنواره‌ها ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار تصریح کرد: همچنین مکان‌هایی از قبیل تالارها، کافه‌ها، رستوران‌ها، اماکن ورزشی و غیره همچنان تعطیل هستند.

بزرگیان با بیان اینکه بیش از ۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری هستند، گفت: متاسفانه روند رو به رشد مراجعه بیماران کرونایی را در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شاهد هستیم و امروز هم دو نفر که از شهرستان‌های نکا و محمودآباد در بیمارستان بستری بوده‌اند فوت کردند.

وی علت اصلی افزایش بیماری کرونا را دورهمی خانوداگی در شب یلدا و عدم رعایت مسائل بهداشتی دانست و تاکید کرد: به نظر بنده باید محدودیت تردد به صورت جدی اعمال شود اما این امر بستگی به نظر فرماندار و نیروی انتظامی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار بر رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم که زدن ماسک و مسائل بهداشتی را جدی بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا