شناسایی ۴۴۴ بیمار قطعی کرونایی در طرح شهید سلیمانی/ ۲۱۶ نیروی بسیجی و مدافع سلامت به‌کارگیری شدند

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی موجب تحولی در راستای ویروس‌یابی و مقابله با بیماری کرونا شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی با توافق سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت درحال اجرا است خاطرنشان کرد: در این طرح فرمانده‌هان حوزه‌ها در حوزه سرزمینی خود با همکاری فرمانده‌هان پایگاه‌ها و ارتباط با مراکز بهداشت مشغول فعالیت هستند.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: شهرستان فریدونکنار در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ۴۰ بلوک تقسیم‌بندی شده است.

برمر با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی چهار تیم رصد و شناسایی، مراقبت، حمایت و نظارت حضور دارند گفت: ۱۱۲ تیم در این بخش‌ها تشکیل شده تا بتوانند خدمات قابل قبولی را به شهروندان ارائه کنند.

وی با قدردانی از تلاش بسیجیان و مدافعان سلامت فریدونکناری که نقش بسیار خوبی در طرح شهید سلیمانی ایفا کردند افزود: تعداد ۱۷۵ نفر نیروی بسیجی و ۴۱ نفر مدافع سلامت اعم از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت و بهورز در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌کارگیری شدند.

فرمانده سپاه فریدونکنار ادامه داد: با تلاش جهادگران بسیجی و مدافعان سلامت ۱۰ هزار و ۵۶۶ سفیر سلامت در خانواده‌ها فعال شدند تا خدمات به‌صورت دقیق ارائه شود.

برمر با اشاره به اینکه ۱۹ روستای فریدونکنار در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی فعال هستند، یادآورشد: با شناسایی صورت گرفته از بیماران کرونایی، تاکنون به ۲۷ بیمار بسته معیشتی اهدا شد.

وی اظهارکرد: از ابتدای طرح هزار و ۳۱۱ بیمار مشکوک کرونا در فریدونکنار شناسایی شدند که از این میزان ۸۷۳ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده که ۷۸۴ نفر بهبودی کامل پیدا کرده و همچنین ۴۴۴ نفر مبتلای قطعی بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا