برجام بهانه‌ای برای سوءمدیریت در کشور است/لزوم نقش‌آفرینی نسل جوان برای رفع مشکلات

به گزارش بصیرنیوز، سید تقی حسینی در جمع کارکنان سپاه فریدونکنار اظهارکرد: انقلاب اسلامی با محوریت مردم از مرز چهل سالگی عبور کرده و این درحالی است که بسیاری از انقلاب‌ها آرزو داشتند که چنین چیزی را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه صفا و صمیمیت ابتدای انقلاب مثال‌زدنی بود خاطرنشان کرد: کار برای انقلاب درحالی که با سختی‌های زیادی همراه بود اما لذت داشت.

فرمانده دریابانی مازندران با بیان تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب‌های دیگر کشورها تصریح کرد: در راس انقلاب اسلامی مرجع تقلیدی وجود داشت که در هر مکان و منطقه‌ای بود تکلیف خود را برای کشور و انقلاب انجام می‌داد.

حسینی ادامه داد: مدیریت حضرت امام پس از پیروزی انقلاب هم به مانند یک پدیده بسیار شگفت‌آور بود چراکه ایشان در مقابل کشورها، گروه‌ها و جریان‌های مختلفی مانند منافقین که بسیار هم تجهیز بودند ایستادند.

وی مردم را از عوامل دیگر موفقیت انقلاب اسلامی برشمرد و یادآورشد: مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی صحنه‌ها پای کار کشور ایستاده‌اند که این امر از عوامل ثبات انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده دریابانی مازندران گفت: قبل از انقلاب کشور ایران یک کشور وابسته به آمریکا و کشورهای غربی بوده است که آن‌ها برای اهداف خود از منابع ایران استفاده اما عزت کشورمان را لگدمال می‌کردند.

حسینی خدمت برای مردم را وظیفه مسئولان دانست و اظهارکرد: خدمت کردن موجب تحکیم و ریشه‌دار شدن انقلاب می‌شود.

فرمانده دریابانی مازندران با اشاره به اینکه سپاه نقش تعیین کننده‌ای در انقلاب اسلامی ایفا کرده است افزود: نقشی که سپاه ایفا کرد موجب بازدارندگی دشمن شده و با مشاهده قدرت ما، آن‌ها منکوب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و دیگر نیروهای مسلح با اعتقاد راسخ به مقام معظم رهبری، درحال پیمودن مسیر درست هستند و همین امر موجب عصبانیت دشمن شده است.

فرمانده دریابانی مازندران تصریح کرد: محصولات سپاه چه از لحاظ نیروی انسانی که فردی مانند شهید سلیمانی را تربیت کرده و همچنین از لحاظ نیروی تجهیزاتی که موشک دارای کیفیت بسیار بالا را تولید کرده، همگان مایه عزت انقلاب و ترس دشمن شده است.

حسینی یادآورشد: درحالی که دشمن با برنامه‌ریزی سنگین داعش را به‌وجود آورد اما با حضور نیروهای سپاه پاسداران در دفاع از حرم این گروه تروریستی متلاشی و به اضمحلال رفت.

وی با اشاره به اینکه تمامی مشکلات موجود کشور از سوءمدیریت بوده و برجام و تحریم بهانه‌ای بیش نیست گفت: اینکه افرادی امروز در مسئولیت‌های تراز بالای کشور دست به سوی دشمن دراز می‌کنند و به امورات داخل بی‌توجه هستند تاریخ درباره آن‌ها قضاوت خواهد کرد.

فرمانده دریابانی مازندران ادامه داد: متاسفانه برخی از داخلی‌ها که ازجمله مرفهین بی‌درد جامعه هستند همزمان با دشمن خارجی درحال تخریب ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه جوان‌گرایی و توجه به روحیه جهادی از تاکیدات مقام معظم رهبری است گفت: نسل جوان باید در کشور نقش‌آفرینی داشته باشد چراکه یکی از راه‌های رفع مشکلات کنونی وجود افراد جوان با روحیه جهادی است.

حسینی با تاکید بر اینکه باید نگاه وسیع به جغرافیای مقاومت داشته باشیم اظهارکرد: کشورهای منطقه محیط امنیتی ما هستند و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند انقلاب اسلامی باید به دنبال ایجاد تمدن باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا