رونمایی از نرم‌افزار تلفن همراه و سایت جامع «امین» در مازندران

به گزارش بصیرنیوز،آیین رونمایی از نرم‌افزار تلفن همراه و سایت جامع «امین» که با تلاش شبانه روزی بسیجیان فضای مجازی مازندران تولید شد، با حضور حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا و فعالان مجازی مازندران در حسینیه سپاه کربلا برگزار شد.

محمد نوری مسئول فضای مجازی سپاه کربلا در این مراسم گفت: نرم افزار تلفن همراه و سایت جامع “امین” با هدف ایجاد فضای امن مجازی در بخش های مختلف برای عموم مخاطبانی که به دنبال محتواهای باارزش و مفید هستند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش تولید کنندگان این نرم افزار بر این بوده است تا امانت دار وقت با ارزش کاربران در فضای مجازی باشند، تصریح کرد: کاربران می توانند از ظرفیت‌های جذاب و متنوع این نرم افزار استفاده کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه کربلا با اعلام اینکه برخی از این بخش‌ها خود سایت‌های مستقلی هستند که می توان با وارد کردن آدرس آنها در مرورگرهای اینترنت وارد آنها شد، افزود: یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم‌افزار تلفن همراه «امین» این است که هر کسی می تواند لینک سایت ها و کانال های مورد علاقه خود را در صفحه مخصوص خود به بهترین شکل دسته بندی کند و اگر مایل باشد با تایید مدیر آنها را برای دیگران نیز به اشتراک بگذارد.

نوری بخشهای اصلی نرم افزار را شامل قرآن، سواد رسانه ، آموزشیار فناوری اطلاعات، اخبار و تحلیل‌ها، بازارچه محصولات و خدمات خارِچی، مشاوره شمیم مازندران، بزهکاری‌های اجتماعی، معرفی و دانلود بازی، کسب و کار، ایثار و شهادت، سلامت،  سبک زندگی، احکام شرعی، سایت ها و کانال های مفید، مازندران سایبر، کودک و نوجوان، نرم افزارهای مفید، هیات مجازی و میز خدمت اعلام کرد و ادامه داد: مردم می توانند به راحتی به بخش های مختلف این نرم افزار دسترسی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امکان ارسال مطالب جذاب و مفید در حوزه های مختلف اعم از معرفی نرم افزارهای مفید ، کلیپ‎‌های طنز ، آدرس سایتها ، کانالها و صفحات مفید ،معرفی بازیهای مفید و … نیز در صفحه اصلی نرم افزار فراهم شده است.
مسئول فضای مجازی سپاه کربلا در پایان گفت: مخاطبان می توانند این نرم افزار را از طریق “سایت جامع امین” به آدرس
https://www.amin-site.ir، کانال “نرم افزار تلفن همراه امین” در پیامرسان روبیکا rubika.ir/amin_site و نرم افزار کافه بازار (به زودی) دانلود کنند و از خدمات خوب آن بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا