دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فریدونکنار خبر داد

برگزاری اجتماع مردمی “یاوران مظلوم” در فریدونکنار/مسئله فلسطین نباید به فراموشی سپرده شود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فریدونکنار از برگزاری اجتماع مردمی "یاوران مظلوم" در این شهرستان خبر داد و گفت: مسئله فلسطین نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش بصیرنیوز، روح‌الله پیوسته در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانات مختلف بر اهمیت توجه به موضوع فلسطین تاکید داشتند و مسئله فلسطین را جزو مسئله اول دنیای اسلام برشمردند بنابراین بر همه ما فرض و لازم است در حمایت از این کشور مظلوم گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها سالیان دراز با کمک همه کشورهای مستکبر جهان همچنان مشغول ظلم و جنایت به فلسطینیان هستند اما هنوز مسلمانان نتوانستند این غده را از سر این ملت مظلوم بردارند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: همپیمانان اسرائیل غاصب هر از چندگاهی با آتش‌افرزوی در مناطق مختلف دنیا و پمپاژ رسانه‌ای به دنبال انحراف افکارعمومی از مسئله فلسطین هستند که ما به‌عنوان ملت حامی مظلومان نباید اجازه دهیم این مسئله فراموش شود.

پیوسته با اشاره به اینکه حمایت از تمامی ملت‌های مظلوم مانند مردم افغانستان، یمن و دیگر کشورها وظیفه مسلمانان است، گفت: عقب‌نشینی مسلمانان دشمن را وقیح‌تر می‌کند و این شلوغی‌هایی که در جامعه ما وجود دارد نباید موجب شود که ما از مسئله ملت‌های مظلوم غافل شویم.

وی یادآورشد: در پی جنایت‌های اخیر استکبار در کشورهای افغانستان و فلسطین اجتماع مردمی “یاوران مظلوم” برای محکومیت این جنایت‌ها در فریدونکنار برگزار می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی فریدونکنار ادامه داد: این برنامه شب دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام ترابی‌نسب و شعرخوانی ابوالقاسم سیفی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به میزبانی هیات امام حسن مجتبی(ع) در محوطه بیت‌الحسن(ع) واقع در خیابان ولیعصر(عج) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

پیوسته با اشاره به هدف جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد همبستگی و هم‌افزایی تشکیلات‌های فرهنگی تراز انقلاب اسلامی مانند هیئات، موسسه‌های قرآنی، موسسات فرهنگی و موسسات رسانه‌ای از جمله اهداف این مجموعه است تا بتوانند در زمینه‌های مختلف به مردم کمک کرده و از موازی‌کاری پرهیز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا