مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار هشدار داد

احتمال ورود موج پنجم کرونا در فریدونکنار/واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات آغاز شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با هشدار احتمال ورود موج پنجم کرونا در این شهرستان گفت: واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات آغاز شد.

به گزارش بصیرنیوز، ناصر بزرگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما از افزایش روند ابتلا به بیماری کرونا در فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: از شهروندان فریدونکناری تقاضا می‌کنیم که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده، در تجمعات شرکت نکنند و بدون ماسک از منزل خارج نشوند.

وی با بیان اینکه بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان ورود به موج پنجم کرونا در فریدونکنار وجود دارد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۸ بیمار کرونایی در بخش داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری هستند که به لطف الهی حال آن‌ها مساعد است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با اشاره به میزان قرنطینه خانگی تصریح کرد: ۲۹ نفر در روستاها و ۱۸ نفر در شهر، قرنطینه خانگی هستند.

بزرگیان یادآورشد: مرحله دوم واکسیناسیون بالای ۷۰ سال درحال انجام است که امروز ۱۲۰ واکسن در سطح شهر و حدود ۷۰ واکسن در مراکز بهداشتی روستایی تزریق شد که اگر تا هفته آینده واکسن برای شهرستان ارسال شود مرحله دوم تزریق واکسن که حدود چهار هزار نفر هستند به اتمام می‌رسد.

وی افزود: هم‌اکنون درحال تزریق مرحله اول واکسن به عوامل اجرایی انتخابات هستیم که البته فرمانداری ۴۰۰ نفر را به شبکه بهداشت معرفی کرد اما تاکنون ۲۰۰ واکسن برای ما اختصاص داده شده و دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده که مابقی برای شهرستان ارسال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا