سرپرست کمیته امداد فریدونکنار خبر داد

اهدا ۱۵سری جهیزیه به نوعروسان فریدونکناری/آمادگی ذبح رایگان در ۷ مرکز نیکوکاری

سرپرست کمیته امداد فریدونکنار از اهدا ۱۵سری جهیزیه به نوعروسان فریدونکناری خبر داد و گفت: هفت مرکز نیکوکاری آمادگی ذبح رایگان در روز عید قربان را دارند.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام میثم سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: با کمک خیران ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها ۱۵ میلیون تومان شامل پنج قلم کالای تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی بود که با همکاری خیران برای نوعروسان تحت حمایت تهیه شده است.

سرپرست کمیته امداد فریدونکنار با تقدیر از همراهی خیران با کمیته امداد، تصریح کرد: دو هزار و ۳۰ نفر در فریدونکنار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

سیدی از اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی در فریدونکنار خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در سطح مساجد، شورای زکات روستاها، مراکز نیکوکاری و اداره کمیته امداد امام(ره) شهرستان‌‌‌‌‌‌ فریدونکنار اجرا می‌شود.

وی یادآورشد: در این طرح که با هدف تامین گوشت گرم برای خانواده‌های نیازمند درحال اجرا است، موسسات خیریه، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین نیک اندیش فریدونکنار در آن مشارکت دارند.

سرپرست کمیته امداد فریدونکنار ادامه داد: خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره کارت ۷۵۱۷-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به نام کمیته امداد شهرستان فریدونکنار نزد بانک ملی و یا به مراکز نیکوکاری، شورای زکات روستاها، هیات امنا مساجد شهرستان اهدا کنند.

سیدی تاکید کرد: مراکز نیکوکاری مسجد امام سجاد(ع)، مسجد حضرت ولی عصر(عج)، مسجد امام حسین(ع)، امامزاده قاسم(ع) کاردگرمحله، مرکز احسان ازباران، حوزه علمیه حضرت آمنه(س) و مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) کاردگرمحله آمادگی دارند تا دام زنده را در صبح  روز عید قربان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشی و با نظارت اداره دامپزشکی شهرستان به‌صورت رایگان ذبح کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا