مدیر امور توزیع برق فریدونکنار:

مشکلات برق بخش دهفری فریدونکنار برطرف می‌شود

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار از بهره‌برداری پروژه شبکه فشار متوسط برق با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان در بخش دهفری این شهرستان خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، مجید داداشی در حاشیه اختتامیه پروژه احداث شبکه فشار متوسط برق در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در راستای اقدامات امور توزیع برق فریدونکنار در سال گذشته و همچنین سال جاری، با تلاش پرسنل شریف این اداره، حدود سه کیلومتر شبکه فشار متوسط در محدوده جاده فریدونکنار به آمل احداث شد.

وی با اشاره به اینکه امور توزیع برق در پروژه تعریض جاده مواصلاتی فریدونکنار به آمل نقش مهمی داشت، خاطرنشان کرد: حدود ۴۳ تیربرق فشار قوی در این پروژه جمع‌آوری و برکنار شد.

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار، متعادل‌سازی بار شبکه را از اهداف مهم اجرای این پروژه برشمرد و تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلیل عدم تعادل شبکه برق، کارخانه‌های شالیکوبی موجود در مسیر جاده فریدونکنار به آمل که تعداد و مصرف برق آن‌ها بالا است مجبور به خاموش کردن کارخانه بوده‌اند که با اتمام این پروژه مشکلات قبلی برطرف خواهد شد.

داداشی تاکید کرد: در این پروژه بدون درنظر گرفتن هزینه‌های پیمانکار مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده که امیدواریم با بهره‌برداری آن، مشکلات سال گذشته مناطق روستایی بخش دهفری برطرف شود.

وی یادآورشد: از تلاش‌های نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فریدونکنار، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران قدردانی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا